Postisuodatin

Olen yrittänyt tallentaa postisuodattimeen alla olevaa osoitetta, tallenna "nappi" ei reakoi. Sieltä tulee päivittäin roskapostia, miten onnistun
@software.avanquest.com

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tunnu missään. Minä en saa postin suodattimille laitettua muuta kuin nimen. Aivan järkyttävää miten hankalaksi tehty ja käytetään ihmetermejä - mikä on mm. "kuori"? Aivan sama mutta en saa yhtää suodatinta laitettua, aivan mahdoton käyttää.
      Laitteessani Android 4.4.4 ja selain Chrome

• Apukoulun.vara-reksi

Postin käyttö mobiilivehkeillä tai tabletilla täysin mahdotonta. Toimii miten sattuu ainaki androidilla ja selaimesta riippuen. Android 4.4.4 oletusselaimella ei suodattimia saa laitettua mitenkään ja mm. vaihtaa kielen englanniksi Asetusten valikossa just suodattimien kohdalla..
      Tämä on kyllä kuin olisi apukoululaisten jälki-istunnossa pahimpien karjujen tekemä koko laitos, suoli24 ja sen posti. Täyttä kuraa, kiitos!!!!!

• Millä selaimella ja millä versiolla siitä käytät palvelua? Mitä tapahtuu, kun kokeilet muita selaimia? Entä mitä laitetta käytät? Esim. mobiililaitteet edellyttävät IMAP-yhteyden asettamisen, ohjeet löytyvät Opastus-osiosta: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset Terveisin, Suomi24 Ylläpito

• Postipaten.postitoimisto

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

• eitoimieitoimi
        Postipaten.postitoimisto kirjoitti:

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

• eitoimieitoimi
        eitoimieitoimi kirjoitti:

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

Tai siis imapin sain laitettua puhelimeeni,mutta posti ei toimi kuitenkaan.

• Olen yrittänyt tabletilla andoir 4.4.4 ja tietokoneella toimii samoin "tallenna" nappi ei reakoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe