Sinä oikea nasta ja palstapelle älä kuvittele että luen sinun kirjoituksia
Mellastava palstapelle
15
73
Vastaukset
- koopeeoo
Ja taas yksi liikenteeseen liittymätön häirikköviesti!
Jos et kykene asialliseen keskusteluun, pysy pois palstalta ja hae ammattiapua ongelmiisi. Hyvä ettet lue, mutta vielä parempi olisi jos lopettaisit kirjoittamisenkin.- autoilijaa.turpaan
autoilija painuu nyt HEVONW1TTUUN
- Siiv.Ari
Penis.
- korvatuppelo
Sinänsä asiallinen kommentti, muttei liity millään tavalla aiheeseen.
- KorvaTuppelo
Sinänsä ihan napakka kommentti, mutta ei liity mitenkään aiheeseen.
- aatoolija
Älä kuvittele, että kukaan uskoo tuota. Jos et olisi lukenut, et olisi tätäkään liikenteeseen kuulumatonta viestiä kirjoittanut.
Olet vaan niin vajakki, ettet itse edes ymmärrä sitä. Jos olet näkemyksiesi kanssa yksin, voisi ajatella että sinun näkemyksesi ovat vääriä ja virheellisiä.
Yritä nyt jo ymmärtää pysyä poissa!- Viis-Ari
Tissit.
- koopeeoo
Viis-Ari kirjoitti:
Tissit.
Tissit on mukavat, muttei liity tähän aiheeseen. =)
- KorvaTuppelo
Sinänsä ihan asiallinen aloitus, mutta ei juurikaan liity palstan aiheeseen. Aloitus on myös kovin provosoiva.
- kuusipelle
Korvapelle
Munapelle
Pallopelle
Pöpipelle
- autoiIija
Autoilija.
- menis.hoitoon
Palstapelle "autoilija" arto se vaan jaksaa sekoilla entistä enemmän.
Idiootin raapustuksista huomaa, että esim. caravaanareista valheellinen paskan suoltaminen palstalle on saanut herran mielenterveyden pahasti järkkymään. - hukkaan.menisi
menis.hoitoon kirjoitti:
Palstapelle "autoilija" arto se vaan jaksaa sekoilla entistä enemmän.
Idiootin raapustuksista huomaa, että esim. caravaanareista valheellinen paskan suoltaminen palstalle on saanut herran mielenterveyden pahasti järkkymään.Ei tuohon umpilahopuupääpalikkaan mikään hoitokaan tepsi, ja sitäpaitsi hukkaan menisi sekin hoitopaikka, on niitä viisaampiakin hoidon tarvotsijoita.
Tuota samaa paskaa se on suoltanut jo karavaanarit-palstallekin, kun tietää palstan tason niin palstapelle saa kaltaistensa idioottien vastauksia.
Oikeasti tuo idioottipelle kuuluu huuhaa-palstalle, jos sinnekään.
- pippelipelle
aihe on edelleen ajankohtainen.
Tämä viikko pelletellään oikein urakalla hih...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947