Olen 174cm 66 kg mies. Syön jauhelihaa n400g 2 munaa päivässä tai kanaa 500g 2 munaa. Onko tuo tarpeeksi minun kokoiselle? Paljonko ite syötte ja koko?
Paljonko syötte proteiinia?
11
125
Vastaukset
- hyvältänäyttää
Kyllähän tuolla pärjää kun treenaa kovaa mutta kasikset ja salaattia oltava aika reilusti.
- Guuhnldfzvkkltxbkoyfz
2-3g proteiinia per painokilo.
- tyjhgfhsr
Ihan liikaa. Sinäkin olet siis markkinoiden aivopesemä aivoton pässi.
- tyhmänhommia
Täysin samaa mieltä^
- Hyvältänäyttää
Niin onhan tuossa oikeasti siis liikaa lihaa ettei sen puoleen mutta tietenkin jos on Jari mentulan tasoinen kaveri niin erijuttu.
Kasvikset ja salaatit ja sopovasti lihaa niin hyvä tulee,ei sitä lihaa tarvita joka päivä edes.Tai pitää treenata tosi paljon ja olla pitkälle edennyt. - noshit
Jos olisin nuori sonni luultavasti sanoisin itselleni:
"Poika, hieman vähemmän kasvisrasvaa, rapsakasti oikeaa voita ja oliiviöljyä" - puntu
olen 30v 173cm 105kg mies. rakennan kehoa. Syön päivässä 3000-4500kcal. Proteiinia menee noin 150-200g/päivä. Treenipäivänä en laske palkkarin ravintoarvoja mukaan makroon, joten treenipäivän proteiinit mahdollisesti 220-230g. Kasviksia syön ihan hirveät määrät, kuitua saan gluteenittomista näkkäreistä. Proteiinin määrää voisi ehkä vähentää hieman.
- ioudh
Painosta päätellen olet niitä mahabodareita.. :D
- mäoontällainen
ruipelo
vaikuttaa tavalliselta syömiseltä
tos on liikaa, tos on liikaa
noista ei saa ja kestää kauan prosessointi luulen
ruoka on hyvää mä näen vain ruokaa tuossa
en joka päivä söisi tuollai alkaa ellottaan
vähällä oli taas ostaa lihavia bullia en ostanut - 1ruipelo
pahimpina aikoina söin munankuoria 1 tai 2
- testasintuota
1ruipelo.
just testasin tuota
iha hyvin nälkä lähtee
keitettynä myönnän olen sika
itseasiassa pannu paloi taannoin
kypsyy nopeasti
saattaa siitä saadakin jotain
suolaa tupsahti reippaasti
Ainakin on ruokaa. <---
eli lämmintä
tä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096