Stubbia on esitetty Euroopan unionin johtotehtävään. Stubb ei poissulkenut mahdollisuutta että hän jättäisi Suomen. Onneksi Timo on lupauksien pituinen mies.
Stubb jättää hallituksen/tekee Kataiset?
7
<50
Vastaukset
- eläkeukko
Stubb jättää valtionvarain ministerin homman joka tapauksessa.
Hallitus työskentelyn alku näyttää olevan niin hankalan oloista, kun kukaan se halua luopua saavutetuista eduista. - kaunihimpikaxin
Jospa Perussuomalaiset ja keskusta laittavat Suomen kuntoon kaksin
- Keskusta_ulos
Onnistuisi paremmin, jos vielä saataisiin Keskusta ulos.
- Ei_huonone
Ei haittaa, ei haittaa! Ei muutu huonommaksi.
- eläkeukko
Nyt kun on seuraillut noita poliittisia keskusteluja ,olen ollut huomaavinani että oppositiossa olijat ovat jotenkin viisastuneet. Entiset ministerit kukin vuorollaan tuntuvat nyt tietävän miten Suomen asiat laitetaan kuntoon.
Ilmeisesti olivat viimekauden jonkinlaisessa horrostilassa, kun ei noita viisauksia tuntunut silloin löytyvän.
Vaihdeltiin ministereitä ja jätettiin paskat uuden eduskunnan ja hallituksen käsiin. Perspöljä käyttäytyy taas lajityypillisesti eli valehtelee.
Stubbia ei ole esitetty mihinkään ”Euroopan unionin johtotehtävään”. Perspöljä voi tietenkin luulla, että esimerkiksi euroryhmän puheenjohtaja valitaan englantilaisten lehtitoimittajien kirjoittelun perusteella. Luuleehan perspöljä paljon muutakin huuhaata, kuten esimerkiksi Führer Soinin olevan täysissä järjissään.- SäälikääVähän
Antaa Perspöljän olla. Yksinään täällä jutustelee, kun ei muuta seuraa ole. Elää omassa maailmassaan, raukka-parka-pieni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135