Hei rakas-mies

sanojapalstalla

epävarmuus ei sovi sulle.

34

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisellenitämä

Ei sovi ei! Auttaisit vähän asiassa:).

• oletkomiettinyt

Entä jos se ei ole epävarmuutta vaan kylmän laskelmoivaa kissa-hiiri-leikkiä siitä kumpi astuu ensin viivan yli tehden itsestään sen haavoittuvaisemman?

• oonmiettinyt

Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?

• palstallavoidaan
        oonmiettinyt kirjoitti:

Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?

Leikitellä kuinka kukin haluaa. Tosielämässä jos teet aloitteen vaikka kaverillisin aikein niin hiiri yleensä perääntyy hyvin nopeasti. Kuvitteelliset kissat muuttuvat pikku pojiksi/tytöiksi.

• oletkomiettinyt
        oonmiettinyt kirjoitti:

On se kissakin joskus haavoittuvainen. Hiiri käy sopivin väliajoin näyttäytymässä kolostaan, antamatta kissalle näin hetkenkään rauhaa. Kissa sitten toteaa oikean hetken tulleen ja syöksyy lautalattialla kolostaan pilkistävää hiirtä kohti vain liukuakseen suoraan seinään, käpälät täynnä puutikkuja. Kumpi haavoittui? Kaikilla on keinonsa, hiirellä hiiren ja kissalla kissan keinot.

• olenmiettinyt
        palstallavoidaan kirjoitti:

Leikitellä kuinka kukin haluaa. Tosielämässä jos teet aloitteen vaikka kaverillisin aikein niin hiiri yleensä perääntyy hyvin nopeasti. Kuvitteelliset kissat muuttuvat pikku pojiksi/tytöiksi.

Okei, sitten se menee niin että meidän tapauksessa hiiri jahtaa kissaa koska itse en ole perääntyjä.

• oletkomiettinyt
        oonmiettinyt kirjoitti:

Melkein unohtui. Nainen ketä ajattelen ei ole kissa- eikä hiirieläin. Hän on pupueläin.

• olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

On se kissakin joskus haavoittuvainen. Hiiri käy sopivin väliajoin näyttäytymässä kolostaan, antamatta kissalle näin hetkenkään rauhaa. Kissa sitten toteaa oikean hetken tulleen ja syöksyy lautalattialla kolostaan pilkistävää hiirtä kohti vain liukuakseen suoraan seinään, käpälät täynnä puutikkuja. Kumpi haavoittui? Kaikilla on keinonsa, hiirellä hiiren ja kissalla kissan keinot.

Itseään suuremman metsästäjän saa kellistettyä väsyttämällä sen.

• olenmiettinyt

Melkein unohtui. Nainen ketä ajattelen ei ole kissa- eikä hiirieläin. Hän on pupueläin.

Mikäs itse olet, jos nainen on pupueläin? Minne unohtui kylmä laskelmoivuus?

• KilttiHiiri

Missä se viiva on niin voisin astua sen yli, helposti. Kuka viivan takana seisoo. Sehän tässä rassaa eikä mitkään arvojärjestykset.
        Mun viivan voi huoletta ylittää, olen aina empaattinen kunhan on rehellinen.

• olenmiettinyt
        KilttiHiiri kirjoitti:

Missä se viiva on niin voisin astua sen yli, helposti. Kuka viivan takana seisoo. Sehän tässä rassaa eikä mitkään arvojärjestykset.
        Mun viivan voi huoletta ylittää, olen aina empaattinen kunhan on rehellinen.

Ei tässä mistään arvojärjestyksistä ollut kyse. kissa on eläin ja hiiri myös. Minäkin voin viivan helposti ylittää kunhan sen viivan jostain löytäis :) Tuskin ollaan samalla viivalla, hyvä Kilttihiiri.

• oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

Mikäs itse olet, jos nainen on pupueläin? Minne unohtui kylmä laskelmoivuus?

Pupueläin on niin suloinen ja aseistariisuva, että sen kanssa on hankala kyetä olemaan kylmän laskelmoiva. En osaa sanoa mikä eläin olen tai miksi hän minut kokee.

• olenmiettinyt

Pupueläin on niin suloinen ja aseistariisuva, että sen kanssa on hankala kyetä olemaan kylmän laskelmoiva. En osaa sanoa mikä eläin olen tai miksi hän minut kokee.

Eli olet vain epävarma loppujen lopuksi kuitenkin?

• oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

Eli olet vain epävarma loppujen lopuksi kuitenkin?

Tiedän saavani hänet jos teen sen eteen kaikkeni. Sitä en tiedä olisinko minä parasta hänelle. Ehkäpä, en tee asialle mitään juuri siksi jos tiedän olevan tuhoon tuomittua kuitenkin jonkin ajan yhdessäolon jälkeen. Päättele itse onko epävarmuutta vai mitä, ei ole minulle väliä miksi sitä kutsut, noin se vaan on.

• olenmiettinyt

Tiedän saavani hänet jos teen sen eteen kaikkeni. Sitä en tiedä olisinko minä parasta hänelle. Ehkäpä, en tee asialle mitään juuri siksi jos tiedän olevan tuhoon tuomittua kuitenkin jonkin ajan yhdessäolon jälkeen. Päättele itse onko epävarmuutta vai mitä, ei ole minulle väliä miksi sitä kutsut, noin se vaan on.

Miksi se olisi tuhoon tuomittua naisesi kanssa?

• oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

Miksi se olisi tuhoon tuomittua naisesi kanssa?

Minun pitäisi pystyä olemaan vähemmän jääräpäinen. Pystyisin sitä varmasti olemaan hetken, mutta mitään takuita sen olotilan pysyvyydestä ei ole.

• puskastasivusta
        olenmiettinyt kirjoitti:

Itseään suuremman metsästäjän saa kellistettyä väsyttämällä sen.

metsästäjän väsytys? Enpä ole kuullutkaan. Yleensä saalis väsytetään. :D

• olenmiettinyt

Minun pitäisi pystyä olemaan vähemmän jääräpäinen. Pystyisin sitä varmasti olemaan hetken, mutta mitään takuita sen olotilan pysyvyydestä ei ole.

Se on ongelma. Eikä suhteesta tosiaan tule mitään, jos se jääräpäättömyys on vain väliaikaista.

• olenmiettinyt
        puskastasivusta kirjoitti:

metsästäjän väsytys? Enpä ole kuullutkaan. Yleensä saalis väsytetään. :D

Saalis on on piilometsästäjä. Kielii evoluutiosta, eteenpäin kehittyneestä sellaisesta. Tyypillisesti saaliina olevien on jotenkin selvittävä, kahtohan.

• josnoinon

Mun mielestä tuo on hyvä päätös.

• oletkomiettinyt
        josnoinon kirjoitti:

Mun mielestä tuo on hyvä päätös.

Mutta ei se "hyvä päätös" paljoa vie kaipausta pois kun haluaisi sen toisen lähelle, kosketuksiin, elämään. Ei tunnu hyvältä tuo hyvä päätös. Ristiriitaista, kun kuitenkin ikävöin mielessäni vielä.

• Sivustakysyn

Mutta ei se "hyvä päätös" paljoa vie kaipausta pois kun haluaisi sen toisen lähelle, kosketuksiin, elämään. Ei tunnu hyvältä tuo hyvä päätös. Ristiriitaista, kun kuitenkin ikävöin mielessäni vielä.

Kumpi susta tuntuis kauheammalta ajatukselta, loppuelämä ilman häntä vai loppuelämä hänen kanssaan, vaikka se vaatisikin ehkä ponnisteluja? Kumpaakin vaihtoehtoahan sä et pitemmän päälle voi saada. Vai uskotko, että jonkinlainen välimuoto onnistuisi hänen kanssaan?

• monesti

Toinen vain kuvittelee että kyseessä on K-H leikki. Nykyään tosiaan voi Nainen ja Mies olla kavereita. Jos jompikumpi ajattelee kaiken leikiksi ja epäröi niin kannattaa unohtaa.

• oletkomiettinyt
        Sivustakysyn kirjoitti:

Kumpi susta tuntuis kauheammalta ajatukselta, loppuelämä ilman häntä vai loppuelämä hänen kanssaan, vaikka se vaatisikin ehkä ponnisteluja? Kumpaakin vaihtoehtoahan sä et pitemmän päälle voi saada. Vai uskotko, että jonkinlainen välimuoto onnistuisi hänen kanssaan?

Haluaisin hänet, kuten totesinkin. En tiedä riittäisikö mikään määrä ponnisteluja, pystyykö sellaiseen muutokseen mikä olisi tarpeen. Välimuotoja ei ole olemassa tässä tapauksessa. 5 minuuttia hänen kanssaan yhdessä ja tietäisin olevani sen jälkeen taas aivan koukussa ympäri vuorokauden. Joko tai.

• ennymmärrä

Miksi et voi olla hyvä tuolle toiselle? Olisiko hän hyvä ja kiltti sinulle? Mikä voi niin pelottaa?

• Sivustakysyn

Haluaisin hänet, kuten totesinkin. En tiedä riittäisikö mikään määrä ponnisteluja, pystyykö sellaiseen muutokseen mikä olisi tarpeen. Välimuotoja ei ole olemassa tässä tapauksessa. 5 minuuttia hänen kanssaan yhdessä ja tietäisin olevani sen jälkeen taas aivan koukussa ympäri vuorokauden. Joko tai.

Suosittelisin keskustelemaan asiasta hänen kanssaan, jos kuitenkin hänet haluaisit. Harvoin ne ongelmat tai esteet niin suuria on, etteikö niitä voisi ylittää, jos molemmilla siihen tahtoa on.

• eisoviei

Ei niin :)
      Siks oonkin varma.

• einiinpäeisoviei

oot kyllä aika varma. Ootatko, että möykkä loppuu ja tuut esiin sitten?

• Seköpaistaa

tänne asti? Jotenkin musta tuntunu että varmuuttakaan ei katsota hyvällä.

• Sanojapalstalla

Paistaa paistaa.

• sattuusekuitenki

Kenelle sopii epävermuus?
      Varma voi olla omista tunteista.
      Toisen tunteista ei koskaan.

• h.a.u.k.k.a

Hei

Olen haukka, lähden kuin tuulenhenkäys lepopaikaltani, kohoan sinitaivaan laukeuteen, äkisti käännän suunnan ja syöksyn maata kohden, käyn kiinni salamaa satuttavammin, nappaan ennalta katsomani ja kannan pehmein siiveniskuin pilviä päin. Mikä ilo ja onni olisikaan elää - ilman rintaa korventavaa rakkautta. Rakkautta sinuun, kotka! Kunpa edes tulisit myrskytuulen lailla ja tarttuisit kynsilläni ruumiiseeni ja voimakkaalla nokallasi repisit sydämeni irti. Mutta tiedät liian hyvin, että haukkaa et kiinni saa, etkä edes yritä. Viisaat silmäsi tähyävät muualle. Aina.

• tämä_täältä_tähän

olen aina ollut epävarma ja tulen sitä olemaan jatkossakin. en vaan voi itselleni mitään , ei sillä että nauttisin tästä , mutta näin se vaan on :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe