http://www.polarartistit.fi/ajankohtaista/viihteen-jättiläiset-finnhitsien-jalan-jäljillä
Loistovaa meininkiä ja tunnelmaa tiedossa !
Viihteen jättiläiset !
4
85
Vastaukset
- Kansalla_on_huono_maku
Mauttoman maun fäneille:
Siinä neljä todellista epämusikaalista epäartistia.... : j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-ä !!!
* Eini paistattelee yhä nuoruusnäöllään, nyt vain rupsahtanut. Ääni? Mikä ääni? Koskaan ääntä ollutkaan. Yksi,kaksi sulla on faksi. Yes Sir I cannot sing.
* Vicky Rosti: Bää, bää lampaita... se siitä äänestä! Lammaskin voittaa. Tuolta saapuu Vicky Rosti ja kun musiikki kuoli.
* Reetu: Suuret puheet, pienet teot, alushousujen keräilijä. Ääni kuin navetan ruostunut ovi. Rapsutin, rapsutin. Persettäni rapsutin.
* Tapsukka: Tekotaiteilija sanan varsinaisessa merkityksessä, olevinaan jotain mitä ei ole. Kiukkupussi joka katsoo muita nokanvartta pitkin ja sitä nokkaa piisaa kun sieltä nasaalista yrittää "laulaa"! Ääni? Mikä hiton ääni? Nasaali-anaaliääni! Äidin pikkutyttö, Ttulkaa pjat takaisin ja P-A-S-K-A.
Suomalaisen viihteen nykytila? S-Ä-Ä-L-I-T-T-Ä-V-Ä ! ! !- Skeidaa
Unohditko yhden? Onhan siellä viidentenä kukkona vielä Danny.... herra Lipsanen!!! Siinä on kanssa yksi ikäloppu munanheiluttaja. Sopii tuohon joukkoon kuin pera tapsukkaan! :)
Ne taannoiset Finnhits-konsertit oli mahtavia ! Jummetun hieno juttu , että pääsee uudestaan kuulemaan ja näkemään yhdessä tuota loistojengiä yhdessä esiintymässä :D Varmasti vetävät huikeen showt. Tapsa on mun ylivoimainen suosikkini, mutta kyllä nuo muutkin menettelee siinä samalla.
- Skeidaa
Nikkini kertokoon kaiken mitä tuosta porojengistä olen mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701