Tarvitsen jonkinlaisen luettelon tableteista, jotka on saanut lollipop päivityksen
Luettelo tableteista Lollipop päivitys
11
107
Vastaukset
- eioleei12
Sellaista ei ole.
- TupakkaaJaSavuaa
Samsungin sivuilta saa ainaki samsungin
- PPAP2
NEXUS (kaikki)
LG E-series
Samsung tab S, tab 4(?), note 12.2
Dell Venue 8
NVidia SHIELD
Sony Xperia tablet Z
Xperia tablet Z2
Xperia tablet Z3 Compact
nuo ainakin konditionaalin kera, eli pitäisi saada....- yhteenvetohelpompi
Kiitti sinulle tiedoista. Tuo samsung galaxy 4 10.1 tabletti on meillä. Mistähän siihen saa lollipop päivityksen? En ole löytänyt vielä paikkaa mistä sen voi päivittää.
- sieltäpäjuuri
yhteenvetohelpompi kirjoitti:
Kiitti sinulle tiedoista. Tuo samsung galaxy 4 10.1 tabletti on meillä. Mistähän siihen saa lollipop päivityksen? En ole löytänyt vielä paikkaa mistä sen voi päivittää.
Asetuksista tietoja laitteesta kohdasta.
- yhteenvetohelpompi
Tässä lollipop luettelo Samsung 4 10.1 tablettiin. Lollipop näyttää tulleen Espanjaan ja Iso-Britanniaan. http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-T530/
- Pyyhis
Yleensä laiteen oma päivityssovellus ilmoittaa uusista päivityksistä, tai asian voi tarkistaa tietokoneen tukisovelluksella. Samsung ei ole tunnettu ripeästä päivitystahdistaan. Noista tableteista ainakin Sony Xperia Z2 sai Lollipopin jo kuukausi sitten.
- 2puupenniäni
Asus MeMOPad 7 (ME572C) ainakin sai Lollipopin tässä äskettäin.
- ujyhtgref
Asus vaan käyttää intelin paskapiiriä jolla jotkut ohjelmat eivät toimi kuten katsomo
- Katsomo.siis.pois
ujyhtgref kirjoitti:
Asus vaan käyttää intelin paskapiiriä jolla jotkut ohjelmat eivät toimi kuten katsomo
Ai, senkö takia katsomo ei toimi eikä edes käynnisty. Minä olen kysynyt maikkarista, mutta eivät ole vastanneet ja kun aiemmin kysyin täällä, epäiltiin roottausta. Saisivat laittaa ohjelman tietoihin, etteivät osaa tehdä toimivaa MTV Katsomoa Intelin prosessoreille. Se Katsomo on toimimaton välillä läppärissäkin.
- yhteenvetohelpompi
Tässä luettelo Lollipop-päivityksistä
http://www.youmobile.org/blogs/entry/Complete-List-of-Android-Devices-that-will-Receive-Android-5-0-Lollipop-Update
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748