Sotahullu Staputler on heittäytynyt täydelliseksi humoristiksi. Täysin vakava ilme naamallaan hän kertoili venäläisille, että Venäjä on avoin ja vapaa maa??? Yksikään länsimainen humoristi ei kykene kertomaan näin hauskaa juttua nykyisestä äärinationalistisesta Venäjästä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015061219850730_ul.shtml
Staputler heittäytyi humoristiksi?
4
<50
Vastaukset
- SeAvarakatseinen
Tehdäänpä R Y S S I E N trollikirjoittajille ja T-kadun kellariosaston oliolle suomalainen vastaisku ja koukkaus tällä ”Karjalan Palautus”palstalla:
Ts. siirretään vastausta vaille jääneet asialliset teksti ylös!- SeAvarakatseinen
Hyvä avaus edelleen.... Ylös
- Bror-Erik
Pikkunatsi puhuu itsekseen peilin edessä :) Kuinka riipaisevan söpöä.
- Bror-Erik
En kyllä paljon täällä kehuisi sittenkään Venäjää, jos eivät niin pientä maata kuin Suomi onnistuneet valloittamaan. Hahaha. Se jo näyttää miten Venäläiset epäonnistuvat seuraavallakin kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214