Oon opiskellut tavallisessa ammattikoulussa tarjoilijaksi, mutta keskeytin opinnot toisena vuonna kamalan työssäoppimisjakson takia, joka oli pakollinen ja mä yritin sitä kaksi kertaa suorittaa, mutta siitä ei tullut mitään, koska mulla jatkuvasti kipeytyi paikat ja lautasten kantokin aiheutti paniikkikohtauksia, että olisi tehnyt mieli huutaa. Mä jatkuvasti sairastelin ja sen takia olin töissä poista, enkä muutenkaan jaksanut sitä painajaista. Opettajat eivät ottaneet mua tosissaan, vaikka monta kertaa sanoin, etten jaksa sitä p*skaa.
Mulla on ADD, eikä mitään mielenterveydellisiä ongelmia ole diagnosoitu mulla. Mitenkä ammatillisessa erityisoppilaitoksessa huomioidaan nämä asiat? Keskittymisongelmiin varmasti saa apua, mutta entä sitten nuo mielenterveydelliset ongelmat? Erityisesti tämä asia kiinnostaisi työssäoppimisjaksojen kohdalla. Varmaan erityisammattikouluissakaan ei armahdeta opiskelijaa jostakin työssäoppimisjaksosta tai työtehtävästä mielenterveydellisistä syistä? Pk-seudulla erityisammattikouluja pitäisi olla pullollaan ja ajattelin hakea kokkilinjalle.
Eritystarpeen huomioiminen erityisammattikoulussa
addi94
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917