apua rintsikka pulma

murkkutyttö

Moi meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota. Pitäskö jo käyttää .Minkä kokoiset rintojen pitäis olla että viittii laittaa rintsikota. Joissakin liikunta lajeissa (esim ratsastus )joissa rinnat tuntuvat (tärisevän )en oikein osaa selittää sitä. Jos olis tarvetta rintsikota käyttää niin miten kertoisi parhaiten äidille ? Ei ne oo mitään ohukaisen näköisiä ainakaan. Mikä olis sopiva koko .ps mua kiusataan asiasta. Kävi myös nolo juttu että kun katoin paaidasta että onko siinä tahra niin rinnat näky puolelle luokan tytöistä. Kaverit kiusottelee siitä vieläkin.help!!

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vtyttönen

Tyhmästä asiasta kiusoittelee. Itekki oon 11v ja alottamassa 5lk. Ite käytän harjoitus rintsikoita. Niissä ei siis oo mitään kuppeja (yllätys). Ja mä en siitä äitille itse asiassa maininnut, vaan se itse osti mulle. Asiasta ei olla silleen keskusteltu..

• tyttö01

Harjotus rintsikoita sinulle suosittelisin. Jos laittaa liian nuorena ihan kunnolla topatut, rinnat eivät ala tukemaan itseään lainkaan ja vanhemmiten riippuvat ihan littanina ilman imetystäkin. Harkkojakaan ei vielä alussa kannata kokoaikaa pitää, jos vain sietään sitä hölskyntää, ihan samasta syystä. Itse aloin käyttää kun oli 65-70B harjotus rintsikoita ja topattuja 70C:llä, jotta pysyisivät mahollisimman hyvinä, mutta useimmat alkaa just tolla koolla käyttään harkkoja ja 70A-B:llä topattuja.
      Kyllä ne äidit yleensä hyvin ymmärtää kun ihan sanoo suoraan, mutta ne eivät vaan aina itse huomaa että tyttö on kasvanut siihen ikään. Ja voit itse käydä ostaan semmoset, kokeilla istuuko, ja niissä harkoissa ei tosiaan ole kuppeja lainkaan, vaan ihan kangasta kerros tai kaks ja tukevat vähän ;3

• wqs

sun rinnat on upeet , ja haluttavat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe