rintsikka pulma

murkkutyttö11

Meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota .Pitäskö jo käyttää rintsikota? Minkä kokoiset rintsikat olis hyvät? Mua kiusataan asiasta ja vahingossa rinnat vilahti puolille luokan tytöille. Ratsastuksessa rinnat ns tärisevät. Apua!onko jollain kokemusta? En uskalla kertoa äidille

6

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autan

Ne on aika saman kokoset kun mulla ja mäkin meen vitoselle ja ne on kyl aika pienet et suosittelen sellasii toppeja tai jos haluut rintsikat ni tsun koko vois olla joku 60AA tai 65AA

• 16vuatiasNy

Noh... rintsikat on kuiteski tarkotettu rintoja tukeen... jos se ''tärinä'' aiheuttaa kipua ni kannattaa rintsikat hankkii... [Itse vietin (kiusaamisesta huolimatta) elämäni onnellisena ilman rintsikoita siihen 7.lk asti]

• 60a

Urheilurintsikat sopii melkeen laudallekin jten nekin jo auttaa

• viivielina

Nyt meet kertoo sille äidille

• Neuvojaneponen

Hei!
      Rintaliivejä on monia erilaisia, esimerkiksi urheilurintaliivit ja harjoitusrintaliivit. Useasti käytetään kuitenkin tavallisia rintaliivejä.
      Sinulle suosittelisin harjoitusrintaliivejä, jotka ovat kuin normaalit rintsikat, mutta niistä puuttuu kaarituki, joka sijaitsee rinnan alla. Harjoitusrintsikoissakin on (ainakin joissakin) toppaukset tavallisten rintsikoiden tapaan ja ne tukevat, sekä estävät nännien kuultamisen paidan läpi.
      Sinun kannattaisi kertoa asiasta äidillesi, sillä hänkin on joskus ollut ikäisesi ja samassa tilanteessa. Äitisi kanssa voisitte yhdessä käydä etsimässä sinulle sopivia rintaliivejä.
      Hauskaa kesää!

• 11vpoika

Saat aika helposti poikaystävän :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe