Olen suunnitellut meneväni Deturin pitkälle talvimatkalle Sousseen. Tavoitteeni on kuntoilla ja lepäillä. Olen yli kuusikymppinen nainen ja matkustan sinne yksin. Onkohan muita yksinäisiä lähdössä?
Talvella Sousseen?
5
611
Vastaukset
- Ikäväjuttu
Taitaa jäädä sinullakin matka nyt tekemättä. Sääli, että terroristit pilaavat muuten niin mukavan kohteen :(
- toteutuu
Suomen ulkoministeriö ei ole muuttamassa matkustus suosituksiaan tämän iskun perusteella.Eli jos matkanjärjestäjät eivät muista syistä peru matkojaan niin matkat toiteutuvat.
- miksetkerrototuutta
Mene Gambiaan, vanhan irstaan läskin on halvempaa panettaa itseään siellä, ja kalutkin on isompia.
- kohtalotoverukset
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8M_ntpLsIyMgFQ_FIJRSwWJ_nHHzs29mRrafJ5_THc2FwKSvv
Minä olen lähdössä, lienet samaa kaliiberia kanssani? Lähdetään kimpassa ja pidetään hauskaa.- nowayy
En lähtisi vaikka saisin ilmaisen matkan, likainen ja sekasortoinen maa, on niitä paljon mukavampiakin paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096