Jouko Pihon näky 14.6.2015

Jouko Pihon näky 14.6.2015

Näin illalla 14.6.2015 seuraavan näyn.

Näin kaikkialla hyvin paljon vihreää. Joka puolella oli runsaasti uusia vihreitä versoja.

Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä ovat niitä uusia uskovia, jotka tulevat pian uskoon ja niitä vanhoja uskovia, jotka ovat tuoreessa uskossa.”

Sitten näin kuivettuneen koivun, jossa oli vain muutamia lehtiä ja nekin olivat rusehtavia ja käpertyneitä. Sen jälkeen näin harmaan kelopuun, jossa ei ollut mitään elämää.

Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä ovat kuolleita tai kuolemaisillaan olevia uskovia, joilla on se nimi, että he elävät, mutta he ovat sisäisesti kuolleet.”

Sen jälkeen näin suuren mustan kivihiilikasan.

Kysyin: ”Mitä nämä ovat?” Minulle sanottiin: ”Nämä mustat kivihiilet kuvaavat uskomattomia ihmisiä.” Sitten näin valtavia tulenliekkejä, kun hiilikasaa alettiin lapioida tulta kohti.

Mihin joukkoon sinä kuulut?

Vain ensimmäiseen joukkoon kuuluvat elävät uskovat pääsevät perille taivaaseen. Puolisydämiset ja tähän maailmaan rakastuneet luopiouskovat eivät pääse voittajina perille, vaan heidät, kuivettuneet puut, poltetaan yhdessä jumalattomien kanssa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joukkokysy

Ja mihin joukkoon sinä Piho arvelet itsesi kuuluvan?

• serafiiina

Jospa ensin jokainen miettisi omalta kohdaltaan mihin joukkoon kuuluu. Vielä on aikaa tehdä parannusta ja ottaa Jeesus vastaan elämäänsä. Sekä alkaa seuraamaan Häntä koko sydämestään. :)

• firaseena

...paitsi piho. Hänen ei tarvitse mitään miettiä ilmeisesti.

• InhottavaRealisti

Voi voi, Jouko... Kyllä näitä "näkyjä" Sinulla riittää. Kannattaisikohan näidenkin lähdettä EHKÄ etsiä joskus vaikkapa ihan itsestä?

• Kuulun ensimmäiseen joukkoon ja haluan pysyä siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe