Video iltaamme

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okei_

Kameleontit siis kiljuu...

• entykkää

:(

• tykkäänpäs

Joo niitä ei kiusattu. Paitsi ehkä se orava... :)

• Tulilisko

Muuten todella naurettava video, sillä tuo kirkuminen sopi hyvin tuohon kuvaan mukaan :D Muttapa, en tykännyt siitä, että liskoa härnättiin. Raukka. Liskot on niin suloisia, ei niitä saa ihmiset kiusata. Tykkään liskoista, Raukka pieni. Tuo kuuluisi luontoon.

• Tulilisko

Tekisi mieli nuuhkia tuon villikoiran poskea ja ottaa se kainaloon. Ja just joo :D Ihan kuin minun koira, joka söisi uudenvuoden raketit, jos sitä ei pitäisi kiinni. Olen samaa mieltä, että kaikki eläimet kuuluisi luontoon. Silti minullakin on muutama. Onko sinulla itselläsi eläimiä ?

• Tulilisko kirjoitti:

Tekisi mieli nuuhkia tuon villikoiran poskea ja ottaa se kainaloon. Ja just joo :D Ihan kuin minun koira, joka söisi uudenvuoden raketit, jos sitä ei pitäisi kiinni. Olen samaa mieltä, että kaikki eläimet kuuluisi luontoon. Silti minullakin on muutama. Onko sinulla itselläsi eläimiä ?

Vain yksi alligaattori:

https://www.youtube.com/watch?v=MIpP4lTsKAI

• voittekouskoa
      • Kuka hän edes on?

• voittekouskoa
        Onnii kirjoitti:

Kuka hän edes on?

Mitä väliä sillä on, hänhän on lemmenlomalla!

• voittekouskoa kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, hänhän on lemmenlomalla!

Vain otettu lääke auttaa.

• voittekouskoa

• voittekouskoa kirjoitti:

Mennäänkö Onni kuntosalille niin ei pipo enää kiristä, nythän on kesäkin ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=PGLzm-Gy0dQ

Ei kiitos, mielummin luen vaikka hyvän kirjan. Sinä luet seiskaa.

• voittekouskoa

• voittekouskoa
        Onnii kirjoitti:

Vai niin.

Kyllä vain.

• kovaluu_
      • Sivusta

Ei luoja :D Melko kovis :D)))

• Laitajokusöpö

Eläinvideo :3

• MäHaluunKoiran

• Mähaluunpupun
        MäHaluunKoiran kirjoitti:

kivoja eläimiä

Niin on <3

• HoksasinNyt

Onni on " kkoiip"

• Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.

• hh64fsmf
        Onnii kirjoitti:

Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.

En tiennyt että Onni on vammainen.

• hh64fsmf kirjoitti:

En tiennyt että Onni on vammainen.

Lukihäiriösi ei tee minusta vammaista. Eikä saa sympatioitani vammaisia kohtaan laantumaan.

• hh64fsmf
        Onnii kirjoitti:

Lukihäiriösi ei tee minusta vammaista. Eikä saa sympatioitani vammaisia kohtaan laantumaan.

Ei lukihäiriö vaan kyky lukea rivien välistä. Miksi muuten pilkkaat ihmisiä tuolla tavalla, jos sinulle ei saa vastata samalla tavalla?

• Ihmettelijäsivusta
        Onnii kirjoitti:

Valitan en ole. En tajua miten joku jaksaa esittää down-syndroomasta kärsivää vuosia, se on loukkaus oikeasti vammaisille. Tai ehkä hän on oikeasti vammainen.

En ole saanut kkoiip.sta sellaista kuvaa. No jokainen luo maailman kuvituksensa mukaan tai mitä sanot onni ? Sanoissaan heijastuu hänen sisäinen maailmansa ja kykynsä käsitellä näkemänsä, ulkopuolista maailmaa. Hyvää yötä.

• Onnittelija

Mitähän se lisko näki. Ihmettelen. Oletko Onni samanmoinen kun luet ikävä-palstaa?

• Kukapa ei olisi? Nyt taidan vetäytyä ajoissa yöpuulle, nati kuti. Kauniita unia liskomaisia kuvia kaikille.

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Kukapa ei olisi? Nyt taidan vetäytyä ajoissa yöpuulle, nati kuti. Kauniita unia liskomaisia kuvia kaikille.

Miksi se ei vaihtanut väriä. Sitä ihmettelen vielä. En kuitenkaan kysy kerta menit unipuille.

• Nytymmärrän

Kappas vaan, löysin tämätästätännejonnekin äitimuorin :D Taitaa olla sukuvika tuo että pefletistä lentää jos vaikka mitä. https://youtu.be/ds50-nwAGpw

• mielenkiintoisiapiirteit

aika ärhäkkä pakkaus. muistuttaa erästä kaukaista tuttavaani, tosin ilman kirkunaa. ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe