mikään ei ole Herra Jumalalle mahdotonta
Jumalan Sana sanoo, joka on Viisaus, joka on Täydellisin tieto, mikä ei ole luotu Ymmärryksen henki,
että vähemmän mahtia, voimaa vaatii Jeesukselta se, että muurahaisesta voi tulla terve ihminen kuin, että olisi mahdotonta Jeesukselle parantaa sormen pätkäksi tuhottu ihminen, oli hän sitten uskoton tai ei ja HUOM tehdä hänestä kristitty, sillä kristityksi tekeminen vaatii enemmän kuin muurahaisen tekeminen ihmiseksi, molemmat nämä on rajattoman helppoja tekoja Herralle
sillä kristityksi tekemisessä tehdään sielusta Taivaskelpoinen ja se on suuri asia,
sitten esimerkiksi otan sen, että kaikista mahtia eniten vaatinut asia, jonka Jumala on tehnyt on, että enemmän kuin 100% sisältävä Hyvyys uhrasi Jumalaisen IhmisJumalansa - Jeesuksen. Se on suurempi asia kuin kaikkien sielujen luominen plus maailmankaikkeuden luominen plus kaiken muun luomakunnan luominen.
jos et usko, niin ajattele sitä, että kaikki järjelliset sielut ovat syntisiä ja vauvat ovat syntisten lapsia, myös maailmankaikkeudella ei ole sielua, myös esim. Jeesus ei elä armon varassa Isältä. myös esim. planeetan arvo sieluun verrattuna on joko kokonaan nolla tai lähes se
kristittyä saarnaa
gadsasd
2
91
Vastaukset
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi. - Jokukyvykäs
gadsads,mitä ihmettä yritit sepustella ? Ymmarsitkö edes itse mitä yritit
kirjoittaa.Kehoitan hakemaan apua. En kuitenkaan menisi kenenkään kirkollisen rasitukseksi,koska sieltä ei mitään apua saa !Joku ulospotkittu
Todistaja voisi olla tiedoiltaan sopiva auttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748