Jookos!?
Nyt edes hetkeksi positiivisuutta & hymyä..... =)
Jussina voi tehdä vaikka mitä ja vaikka missä, voi nauttia rauhasta tai ihmisten seurasta ihan oman valinnan mukaan, mutta muistakaa "pämpätä" kohtuudella, jos "pämppäätte", ettei mene överiksi ja selviätte taas yhdestä jussista hengissä. ;)
Nyt lopetatte Juhannusviikoksi Negailun, Jookos?!
7
52
Vastaukset
- tosiasiassa
Ei miehet ole koskaan mitään negailua halunneetkaan, naiset ovat tämän nykytilanteen aiheuttaneet huonoilla miesvalinnoillaan ja käytöksellään.
- Totuussinne
Haleja :D :D Te katkerat kurppaäijät ootte NIIIIIIIIN IHANIIIII!!!!!
- höhöhöhöhöh
Älä inise siellä takaisin! Mene vaikka rannalle katsomaan bikinityttöjä
Jeps, en ole samaa mieltä.......eikä se pidä paikkaansa, jos ollaan rehellisiä ja pysytään totuudessa......yksinkertaista & säälittävää käyttää "sukupuoli korttia", sekä naisilta, että miehiltä, jotka tätä harrastavat, olkoon asia mikä tahansa.
Se kertoo vain mielipiteen esittäjästä jotain.....
Negaus Jussina on "No-No"......positiivisuutta ja hymyä, niin jospas sitä Jussina "kuussa tuulisi"?! ;)
Haloo Helsinki! - Kuussa tuulee
https://www.youtube.com/watch?v=cwBi91muvVg- Jussi1993
Toivotaan et juhannus menis hyvin ja mahdollisesti olis taikaa ilmas tänä kesänä niin sais kerrankin jotain mukavaa naisseuraa jussiksi kun kaverinporukan ainoa sinkku niin vähän ärsyttävää olla yksinään.
en tiiäJeps, itse aion käydä ehkä moikkaamassa joitakin (suhteessa olevia), nauttia luonnosta ja sitten käydä fiiliksen mukaan sosiaalisoimassa.....se on ihan itsestä kiinni mitä tarvitsee ja mitä tekee, mutta en kyllä itsekään "viihtyisi" kauhean hyvin esim. koko juhannusta jossain missä kaikki muut olisivat pariskuntia.....monestakaan syystä.
"sais kerrankin jotain mukavaa naisseuraa jussiksi kun kaverinporukan ainoa sinkku niin vähän ärsyttävää olla yksinään."
Tuo lause nyt on vain jotenkin outo, sekä juhannuksen odotukselta, että "odotuksen" syynkin osalta....tämä on vain oma mielipide, eli meitä yksilöitä on erillaisia, joten ei se väärin ole, mutta tuo voi hieman pilata juhannus fiilistäsi, jos ajatuksesi pyörivät noissa fiiliksissä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047