Print24 hinnat muuttuvat kesken tilauksen

Print24_entinen_asiakas

Tilasin Print24:lta 5 eri tuotetta ja latasin tiedostot sivun kautta. Huomasin kuitenkin, että tiedostot olivat väärät ja pyysin korjausta. Työntekijä peruutti tilauksen ja kehotti minua tekemään sen uudestaan. Menin sivuille tekemään samaa tilausta ja yhtäkkiä hinnat olivatkin noin 20 euroa kalliimpi per tuote. Eli kokonaissumma olisi noussut 200 eurosta lähes 400 euroon! Kokeilin tätä uudestaan ja soitin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija oli äärimmäisen lyhytsanainen ja koetti lopettaa puhelun heti alkuunsa. Hän lupasi 20 euron lahjakortin ja kysyi, haluatko lahjakortin vai et. Hän myös väitti, että hintaerot johtuvat paperin valmistajista. Kokeilin asiaa uudestaan ja näyttää siltä, että ensimmäisen tilauksen jälkeen hinnat pompsahtavat aika rajusti. Erittäin kyseeenalaista toimintaa. En suosittele ko. yritystä kenellekkään.

1

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaajaaamöttönen

Mitä sieltä ostit lataamalla? Tavallaan sähän sitten sait yhdet tuotteet jo ilmaiseksi, kun kerta oli "väärät" ja ne jäi sulle. Oliskohan tuossa käynyt niin, että sä vaan imuroit sieltä kamaa ilmaiseksi palautusvenkuroinnilla ja siellä kyllästyivät sun taktikointiin ja nostivat väliaikaisesti hinnat normitasolle ettei olis sulle niin huokuteltavaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe