Pirkanmaalla alkoholia juodaan eniten yllätysyllätys Orivedellä.
Tervetuloa perheystävälliseen monien mahdollisuuksien ja palveluiden maalaiskuntaan. (Älä murehdi tappotilastoista, perheväkivaltatilastoista, juopoista, vandaaleista, työttömyydestä jne.)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061619874432_uu.shtml
Missä pirkanmaalla juodaan eniten?
5
131
Vastaukset
- Nohyvä
Kerrankin pärjätään jossain! :)
- Raivoraitiskunta
Vesilahtelaiset juokin vähiten viinaa pirkanmaan kuntalaisista. Vetovoimainen Vesilahti mainostaa kunta,kun koittaa haalia uusia asukkaita.
- 9plus10
Mitä sitten? Herää kysymys missä porukoissa sä lapsiasi pyörittelet? Itse orivesiläisenä pidän tätä kyllä tosi rauhallisena, ystävällisenä ja lapsi mukavana paikkana perheille eikä ikinä ole ollut saati näkynyt mitään ongelmia. Johtuisiko siitä että en itse pyöri huume ja viina porukoissa. Kyllä kai joka kylässä sellaisiin löytää paikkansa ihmiset jotka niissä piireissä haluaa pyöriä.
- OmaanJalkaanAmpuu
Kyllä sitä saa syyttää itseään, jos on viina- ym. hamppiporukoihin liittynyt ja sen jälkeen alkaa elämässä tapahtua helvetisti ikäviä asioita. Kyllä mä muistan hyvin sen ajan, kun Lahdessa asuin ja kaveerasin kaikenlaisten älykääpiöiden kanssa. Tyhmyys tarttuu ja seura tekee kaltaisekseen. Menneille ei mitään voida, mutta tulevia tekojaan voi valita.
- kuspiä
Mökkiläisille maistuu Länkynrannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836