Terve ja hyvää juhannusta samalla kaikille! :)
Täällä kaipaillaan uusia juttukavereita, joten samassa tilanteessa olevat tervetuloa ottamaan yhteyttä! Kiinnostukseni kohteitani ovat mm. elokuvat, TV-sarjat ja pelaaminen. Toivonkin siis,että sinäkin olet kiinnostunut ainakin edellä mainituista asioista, jotta yhteistä juttelun aihetta löytyy säästä keskustelua enemmän.
Olen miespuolinen ja ikää löytyy 34 vuotta. Sinun iällä, sukupuolella, siviilisäädyllä tai asuinpaikalla ei ole niin väliä, kunhan kiinnostuksen kohteet ovat samanlaisia :) Myös Englannin kielellä kirjoittajat huomioidaan, jos se kieli sujuu Suomea paremmin.
Haluaisin juttuseuraa mieluiten pikaviestimien (esim. Skype, FB, Whatsapp jne) puolelle. Olen valitettavasti huomannut, että sähköpostilla viestittely ei ole aivan minun juttu, joten toivottavasti pikaviestimet ovat yhteydenpitokanavana OK? :)
Jos olet lukemassa vielä täällä asti, niin laitahan rohkeasti viestiä tulemaan osoitteeseen domovoi@suomi24.fi niin sovitaan asioista tarkemmin ja muutenkin tutustutaan! :)
Terveisin,
Minä
Juttuseuraa kesäksi ja miksei pidemmäksikin aikaa
6
102
Vastaukset
- Whatsapp
Millainen olet? Koska jos keskustelisin niin en haluisi puhua pervojen kanssa!
- Toad313
Mielestäni en ole siinä mielessä pervo, että kokoajan olisi vain alapääjutut mielessä. Huumorintajua pitää kuitenkin ehdottomasti löytyä, koska en ole kuitenkaan sieltä vakavimmasta päästä :)
- Hmmmmmmmmmmmm
Pelaaminen?
- Toad313
Pelaaminen as in konsoleilla ja tietokoneella pelaaminen. Makuni on sen verran laaja, että niin vanhat Mariot ja Zeldat kuin uudemmat villitykset kiinnostavat :)
- Toad313
Jos kiinnostunutta juttuseuraa löytyy, niin tämä ilmoitus on vielä voimassa. Rohkeesti siis viestittelemään! :)
- Toad313
Tämä ilmoitus on vielä voimassa vaikka kesä oli ja menikin jo. Jos siis kaipailet uutta juttuseuraa pikaviestimiin, niin laitahan rohkeasti yhteyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101