Jos tulee vaikka 20€ veikkausvoitto tilille eikö vähennetä tt-tuesta?
Suljin veikkaus-kortin
63
9500
Vastaukset
- rahatkäteisellä
Näinhän siinä käy.
Kannattaa pelata ilman veikkauskorttia ja ottaa rahat kioskilta kännyyn.- uusiasia
Miten voitot voi ottaa kännyyn?
- uusiasia
Ai tarkoitit käteen. Mä luulin että puhelimeen:)
- Anonyymi
uusiasia kirjoitti:
Ai tarkoitit käteen. Mä luulin että puhelimeen:)
halle luja tyhmyys ei ole synti
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa 50€/kk ei katsota tuloina
- kestolottoaja
Kun pelaa netin kautta veikkauksen pelejä, niin voitot menee pelitilille, ei pankkitilille. Pelitili on siitä hyvä, että sitten vasta suuremmat voitot siirtyy sieltä pankkitilille. Joten ei ole köyhällä mikään ropleema pelata veikkauksenkortilla pelejä. Minusta tuo "klubikortti" on siitä hyvä, että ei tarvitse olla aina niitä kuponkeja tarkistamassa ja voitot tulee pelitilille. Pelaan kestona yhtä riviä, niin aina ei viitsi tarkistella voittoja ja muutenkin, kun perinteinen lottoarvonta siirtyi Ylen kanavilta hömppä-tv:n puolelle, en ole viitsinyt noita arvontoja enää katsella.
- näimpä
Mutta jos haluat rahaa käyttöön niin ensin pitää siirtää pankkitilille.
- harvoinvoittoja
näimpä kirjoitti:
Eipä ole vielä kertaakaan tarvinnut siirtää veikkauksen pelitililtä rahaa pankkitilille!
- Anonyymi
näimpä kirjoitti:
Tietysti jos sitten sattuu voittaamaan suurvoiton ei enää tarvitse kelan "palveluja"...,,
- onkosnäin
Jos tulee voitto niin eihän niitä rahoja saa muuten kuin siirtämällä omalle pankkitilille
- Muttamutta
Se Veikkauksen tiliote pitäisi toimittaa sossulle siinä missä muidenkin tilien otteet.
Kohtuuden rajoissa pelaamista sossu ei voi ihmetellä, mutta kaikki voitot huomioidaan tietenkin tuloina.
Miksi olla epärehellinen?- pähkäilee
Miten veikkaukselta saa tiliotteen?
- 3-20
pähkäilee kirjoitti:
Miten veikkaukselta saa tiliotteen?
mulle ainakin tulee sähköpostiin pelitilin yhteenveto ja sen voi tulostaa veikkauksen sivuillakin.
https://www.veikkaus.fi/fi/pelitilinYhteenveto - pähkäilee
Kiitos
- Kokemuksellajooo
Joo.. rahaa ei saa tulla tililleni. Takavuosina möin vanhan harrastevälineeni ja sain rahat tililleni. Tasan saman verran vähennettiin tuesta.
- Anonyymi
Hänninen väitti että se on pelannu mafia ukkojen kanssa .ha ha haa
- Anonyymi
Olisit myynyt vain käteisellä CÄSHIÄ käteen....,,,,
- mitenmen
Jos on s-etukortti ja pankkitunnukset niin pitää varmaan s-pankin tiliotteet toimittaa sossuun vaikka sinne tulee vaan bonukset
- Muttamutta
Kaikki talouden tulot pitää tietenkin ilmoittaa. Jos on tili S-pankissa niin siitä on tietenkin toimitettava tiliote sossulle. Sehän on ihan normaali pankkitili. Sossulle on toimitettava tiliotteet kaikista pankkitileistä. Ei ainoastaan hakijan omista vaan kaikkien hakijan talouteen kuuluvien pankkitileistä. Toimeentulotukihan ei ole henkilökohtainen vaan se on talouskohtainen joten kaikkien talouteen kuuluvien tulot ja menot huomioidaan.
- Anonyymi
Muttamutta kirjoitti:
Kaikki talouden tulot pitää tietenkin ilmoittaa. Jos on tili S-pankissa niin siitä on tietenkin toimitettava tiliote sossulle. Sehän on ihan normaali pankkitili. Sossulle on toimitettava tiliotteet kaikista pankkitileistä. Ei ainoastaan hakijan omista vaan kaikkien hakijan talouteen kuuluvien pankkitileistä. Toimeentulotukihan ei ole henkilökohtainen vaan se on talouskohtainen joten kaikkien talouteen kuuluvien tulot ja menot huomioidaan.
Esim jos vaikka kirjoitat novelleja lehtiin ja saat niistä rahaa, nekin lasketaan tuloiksi , niin että enää ei voi pimittää rahojansa kuten ennen , kaikki on ylhäällä digitaalisesti
- Extyötöneläkel
Sen verran puutun tähän, että todellakin voitte valmistautua AIVAN KAIKKIEN tilille tulevien rahasummien joutumisen sossun syyniin (ja tuloksi laskettavan), mikäli sossusta rahaa haette.
Olen työttömänä ollessani ollut sellaisella "luennolla", missä asiat tunteva sosiaalihenkilö valisti näistä asioista.
Siis rahat VAIN käteen, jos jotain ylimääräistä jostain tulee. Jos vaikka "äiti" auttaa, niin sitten vain käteisellä, muuten menee sossutuet siltä osin.
Vaikka en kannata mitään sossutuilla elämistä, tiedän, että joskus on pakko JA koska maa makaa siinä mallissa (hyväosaisia ei nämä KAIKKIA koskevat leikkaukset koskeneetkaan) kuin makaa, niin lypsäkää niin kauan, kuin vielä voitte ja tehkää se myös minun edestäni. :D - fiksuköyhä
Olen ottanut kaikki voitot käteen. Voitin 30 000 kenosta ja veljeni haki rahat ja säilytän rahoja kotona. Pienempiä voittoja on välillä tullu, monivedosta 3400 ja 383 euroa vähän aikaa sitten. Parempi säilyttää kotona vaan niin ei tule ongelmia.
- Anonyymi
ja sitten herösit unesta
- veikkaajatyötön
Tyhmät laittaa tilille rahaa jos jotain voittaa tai tekee jotain pimeitä hommia. itse kun olen voittanut pienempiä summia ja rahat haen kioskilta ja kaveri hakee isommat summat että kukaan ei näe. Isoin voittoni on 11000 monivedosta jolla ostin veneen.
- Anonyymi
paskat ostit veneen ulos ottoon ne meni
- Anonyymi
Veneen :D hahhahh!
- Elisa-lompakko
Jos on Elisa-lompakko ja sinne siirrän omalta tililtä rahaa kun tilaan ulkomailta.
Pitääkö tuostakin antaa joku selvitys sossiin- Anonyymi
ai eukko elisa kuka tyhmä eukolleen voitot antaa.
- MattiMarkkanen
Kannattaa pelailla ilman korttia.
200€ asti saa rahat myyntipisteestä käteisenä ja DanskeBankista sitä isommat summat. En muista, missä vaiheessa DanskeBankista alkavat maksaa ainoastaan tilille, mutta itse olen ainakin noin 1000€ voitot saanut vielä käteisenä sieltä. 150000€:han on se raja, minkä ylittyessä joutuu menemään Veikkauksen pääkonttorille.
Mutta tosiaan tuollaiset muutaman tonnin voitot ainakin kannattaa hakea käteisenä pankista, ei virastot pääse osingoille niistä sitten.
Miljoonavoitoistahan taasen on ihan sama, vaikka tuet menisikin.
Muutenkin, ei kannata missään nimessä pitää omalla tilillä muuta rahaliikennettä, kuin mitä tulee näistä Kelan ja sossun korvauksista.
Pysyy tuet täysimittaisena, jos vaikka joskus joku läheinen jeesaa tai muistaa muuten vain edes muutamalla kympillä ja huolehtii ne käteisellä.- tilitsyyniin
Maksan myös kaikki veikkauksen pelit käteisellä. Syynääkö sossu tilitietoja kun pari pakettia tilaan jenkeistä vitamiineja ja kosmetiikkaa
- VELMIES
ITSELLÄNI LEVISI TV MUUTAMA VUOSI SITTEN, RUPESIN SÄÄSTÄMÄÄN SIIHEN JOKA KUUKAUSI MUUTAMAN KYMPIN. SOSSU ÄRÄHTI,ETTÄ MITÄS RAHOJA TILILLÄ MAKAA, RUVETAAN PIENENTÄMÄÄN AVUSTUSTA!
- keinotmonet
Patjan alle säästöön jos meinaa säästää.
- palaako
Tulipalo ne sitten joskus korjaa.
- Anonyymi
tilitsyyniin kirjoitti:
Maksan myös kaikki veikkauksen pelit käteisellä. Syynääkö sossu tilitietoja kun pari pakettia tilaan jenkeistä vitamiineja ja kosmetiikkaa
Totta muuten, unohdin mainita tuon tuossa kirjoituksessani.
Eli veikkauspelien ostaminen kannattaa maksaa käteisellä, niin ei sossussa aleta vaatimaan mitään erittelyjä veikkauspelien rahaliikenteestä sen enempää.
Vaikka ei tässä tosiaan enää montaa päivää ole kun pelit menee korttipakon alle.
EN nyt muista, meneekö kaikki kerrasta ja "kunnolla", mutta suurin osa peleistä ainakin ja mm. arvatkin on jossain vaiheessa ainakin menossa myös kortille.
Pajatsoissa, joita ei kannata säännöllisesti pelata, riittää vielä toistaiseksi kun tunnistautuu kortilla, voitot saa vielä käteisellä. Mutta kait sekin pian menee siihen, että kaikki kulkee kortin kautta.
Mutta tosiaan vielä muutaman päivän ajan ainakin tuo kortitta pelaaminen onnistuu.
Ja Pelaamoista ainakin voitot maksetaan 2000€ asti käteisenäkin, jos asiakas niin haluaa. Kun pelaaminen siellä vaatii jo kortin, mutta käteisvoittoja voi sieltäkin vielä lunastaa. - Anonyymi
tilitsyyniin kirjoitti:
huumeita kun ostit niin syynäs
- Anonyymi
keinotmonet kirjoitti:
Patjan alle säästöön jos meinaa säästää.
patjan alla ei oo patjaa
- hallitustoimikaa
Murheet ne on loispummeillakin.
Koko toimeentulotuki pitää poistaa pummien väärinkäytön takia välittömästi.- menehoitoonhullu
itseasiassa 100 000 toimeentulotukeen oikeutettua ihmistä pitää saada hakemaan tukensa. näiden jo tukea hakevien lisäksi. he eivät kehtaa tai tiedä hakea sitä.
järkimiehet ovat laskeneet että tulee kalliimmaksi yhteiskunnalle ettei tukia haeta kuin jos kaikki tukeen oikeutetut hakisivat sen.
- nelimarkka
pelaa käteisellä ja ilman veikkauskorttia. jos tietty voitat ison voiton yli oisko yli 200 e sitä et voi käteisenä lunastaa vaan menettäisit tietenkin toimeentulotukea seuraavassa kuukaudessa.
ja jos säästät jotakin varten säästä käteistä ja maksa sillä - Lestinheittäjä.oon
Niin jos vie tyhjiä pulloja kauppaan niin täytyy pystyä todistamaan(sossulle),että on ostanut ne täytenä.Pullonpalautus on muuten veronalaista tuloa.
- Anonyymi
Kelalla kaikki menee syyniin..vaikka olis vuosia sääsyäny nii ne on tuloja! Käytä pois,myy kaikki et saa rahaa JA sitte vasta Kela kysyy "Paljoks tarttet?" ja neki hyvin kitsaasti.Suomi kyllä paapoo mamuja ja muita, mutta omat kansalaiset saa olla kurjuudessa...
- Anonyymi
Mitä vittua sinä kelalta haet,peli rahojako.
- Anonyymi
Ensi vuonna kaikki pelit on laitettava veikkauskortin kautta, eli ei onnistu enää tämä pelaa ilman korttia ja lunasta voitot köteisenä-touhu.
Olen jo pelannut pitkään ilman veikkauskortin käyttöä ja kaikki voitot on käteisenä kotona tallessa. Aika iso kasa käteistä.
Lopetan varmaankin pelaamisen heti, kun korttipakko astuu voimaan.- Anonyymi
Sulla ei oo muuta kuin tuulen huuhtoma perse,elä valehtele julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oo muuta kuin tuulen huuhtoma perse,elä valehtele julkisesti.
Tarkista veikkaukselta, jos et tajua muuten.
Kaupoissakin toitotettu jo varmaan 2kk ajan, että vuodenvaihteen jälkeen kaikessa kuponkipelaamisessa lotosta lähtien edellytetään veikkauskortin käyttöä.
Eli jos et peliä jättäessä anna veikkauskorttia, et saa peliäkään.
Toinen asia, mitä ihmiset eivät ainakaan tämän ketjun kirjoittelusta päätellen ymmärrä, on se, että veikkauskortille pelatuista peleistä boitot menee PANKKItilille. Ei pelitilille viranomaisilta piiloon vaan PANKKItilille.
Pelitilille menee vain netin kautta pelattujen pelien voitot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista veikkaukselta, jos et tajua muuten.
Kaupoissakin toitotettu jo varmaan 2kk ajan, että vuodenvaihteen jälkeen kaikessa kuponkipelaamisessa lotosta lähtien edellytetään veikkauskortin käyttöä.
Eli jos et peliä jättäessä anna veikkauskorttia, et saa peliäkään.
Toinen asia, mitä ihmiset eivät ainakaan tämän ketjun kirjoittelusta päätellen ymmärrä, on se, että veikkauskortille pelatuista peleistä boitot menee PANKKItilille. Ei pelitilille viranomaisilta piiloon vaan PANKKItilille.
Pelitilille menee vain netin kautta pelattujen pelien voitot.Mitähän minä sitten olen tehnyt väärin, lottosin veikkauskorttia käyttäen ja sain 5e voittoa, se tuli pelitilille, josta sitten itse siirsin sen pankkitilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän minä sitten olen tehnyt väärin, lottosin veikkauskorttia käyttäen ja sain 5e voittoa, se tuli pelitilille, josta sitten itse siirsin sen pankkitilille.
Sitten on kyllä nappulat ja nippelit menneet sekaisin.
Kortilla pelatuista peleistä voitot menee pankkitilille ja veikkauksen nettisivujen kautta pelatut voitot veikkauksen pelitilille, mistö ne täytyy itse siirtää omalle pankkitilille. Pelitilillä tosin on muistaakseni 3000€ maksimiraja mitä pelitilillä saa olla rahaa, jonka ylimenevät voitot menee automaattisesti pelaajan pankkitilille. Eli jos pelaat viimeisillä pelitilillä olevilla rahoilla jotain peliä, mistä voitat vaikka 3500 euroa, niin tuosta summasta 3000 euroa jää pelitilille ja 500€ siirtyy pankkitilille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on kyllä nappulat ja nippelit menneet sekaisin.
Kortilla pelatuista peleistä voitot menee pankkitilille ja veikkauksen nettisivujen kautta pelatut voitot veikkauksen pelitilille, mistö ne täytyy itse siirtää omalle pankkitilille. Pelitilillä tosin on muistaakseni 3000€ maksimiraja mitä pelitilillä saa olla rahaa, jonka ylimenevät voitot menee automaattisesti pelaajan pankkitilille. Eli jos pelaat viimeisillä pelitilillä olevilla rahoilla jotain peliä, mistä voitat vaikka 3500 euroa, niin tuosta summasta 3000 euroa jää pelitilille ja 500€ siirtyy pankkitilille.Kiitos, aikani kun etsin, löysin sen nippelin, mistä voitonmaksutavan voi vaihtaa,
olin vain liian kiire sitä vitosta tuhlaamaan ja siirsin pankkitilille:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, aikani kun etsin, löysin sen nippelin, mistä voitonmaksutavan voi vaihtaa,
olin vain liian kiire sitä vitosta tuhlaamaan ja siirsin pankkitilille:DOk, no hyvä että asia selvisi.
Noissa voitonmaksutavoissa on tosiaan vähän eroja, millä tavoin pelaaja haluaa saada voittonsa.
Silloin kun otin itse ko kortin, niin sai ainakin valita, että meneekö voitot samantien tilille vai viiveellä. Tuo viive oli muistaakseni 8vrk ja tuona aikana oli mahdollisuus lunastaa voitot käteisenä. Ja mitä niitä olikaan.
Mutta tuo oli mullekin yllätys, että kortilla pelatessa voitot menee/menisi pelitilille pankkitilin sijaan.
No, kaikkea oppii ja kait nuokin muuttuu ajanmittaan.
- Anonyymi
voi vittu mikä kysymys
- Anonyymi
terve
- Anonyymi
Hienoa, suosin reikäkortteja.
- Anonyymi
no jos oon pelannu veikkaukseen menny esim,400 ja saan 100 euron voiton,ei kai sossu voi tätä 100 euroa ottaa huomioo.,,tili miinuksella 300 e,,,,,
- Anonyymi
Hyvä päätös.
- Anonyymi
Kaikki satunnaiset tulot pitääkin vähentää toimeentulotuesta.
- Anonyymi
menot täyty ottaA HUOMIOON,,,,,
- Anonyymi
Kaikki rahat huomioidaan, mitä tilille tulee. Joskus, jos on asiallinen virkailija, voi jotain "saada anteeksi", kuten 20€ veikkausvoiton, mutta harvemmin niin käy.
Heinäkuuhun mennessä kaiken pelaamisen on tarkoitus muuttua tunnistautumispakolliseksi. Joten omakin satunnaispelailu loppuu viimeistään tuolloin.
Pitkäveto on nykyään jo pakko laittaa kortille ja sen pelaaminen multa loppuikin oikeastaan kokonaan. Joskus teen kyllä jonkun rivin niin, että sillä saisi kymmeniä tuhansia euroja, jolloin olisi ihan sama vaikka tuet menisikin.
Mutta muuten en pelaa sitä enää. Sinänsä harmi, kun joskus tein sellaisia pikkuvetoja 2-3 euron panoksella pitkävetoa, että siitä sai 50-100€/lappu. Tein niitä yleensä 3 tai 4 kuukaudessa ja yleensä sain ainakin 1 lapun kiinni kuukaudessa, joskus useammankin.
Oli ihan hyvä lisä kuukausibudjettiin eikä vaikuttanut tukiin, kun voitot sai lunastettua käteisenä. - Anonyymi
tulot vähennetään menoista, tulot on esim vaikka 1320 ja menot vaikka 630euroa niin 1320-630=690euroa
- Anonyymi
Eihän henkilöllä joka hakee toimeentulotukea niin ei pitäis olla varaa laittaa mihinkään peleihin.Kyllä meinaan löytyy ongelmapelaajia.
- Anonyymi
Ilman korttiahan ei ole pystynyt pelaamaan mitään veikkauspelejä aikoihin. Arvatkin siirtyivät korttipakon alle vuoden vaihteessa.
Itse pelailen hieman, noin vitosella kuukaudessa. Laitan euron panoksella joskus joko rivin pitkävetoa tai sitten 20 sentin minimipanoksella monivetoa.
En pelaa netin kautta mitään, vaan myyntipisteissä ainoastaan ja maksan pelit käteisellä, niin tiliotteeseen ei jää merkintöjä siitä, että olen ostanut Veikkauksen tuotteita.
Ja kortille olen valinnut lunastusmuodoksi sen, missä on 8 päivää aikaa lunastaa alle 1000 euron voitot käteisenä. Voitot peleistä, jos niitä tulee, jäävätkin aina alle tonniin. Joten ei tarvitse huolehtia siitä, että vaikuttaa tukiin.
Viimeksi sain muutama viikko sitten noin 200€ monarista ja joskus sain reilu 600€ pitkävedosta.
Olen kyllä aktiivinen työnhaussa ja menen kyllä heti töihin, kunhan jotain löytyy/saa, mutta vielä ei ainakaan ole natsannut.
Ihan sillä mainitsin tämän asian, ettei joku saa päähänsä alkaa nitkuttamaan näitä "Lopeta lorviminen ja ala elättämään itse itseäsi"-kommentteja. - Anonyymi
Jahas että oikeen joskus saat voittoja valehtelet tuon summan 5eur kk kun viikossakin kuitenkin pelaat monta kymppiä.Ei pelit pitkässäjuoksussa ole mikään tulonlähde.7miljoonaa voittaa lotossa niin sillon kannatti pelata.
- Anonyymi
Kiintoisa aloitus vaikka vanha ketju onkin. Näin syvälle on kansa sosialisoitu pilalle tukien avulla. Luotu pelon ja kyttäämisen ilmapiiri kuin DDR:ssä konsanaan. Teet sitä ja tätä niin saat tukiaisesi.
Siinä vain kävi huonosti, elikkäs systeemistä tuli liian raskas ja nyt sosiaalimenot kaikkinensa valtiolla on yli 80 miljardia vuodessa. Sinne ne budjetin rahat sitten menee eikä paljoa yli jää. Kyllä kannatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689