Muutimme perheemme kanssa jonkin aikaa sitten Klaukkalaan ja esikoinen on nyt menossa ensimmäiselle luokalle. Kuulemma siellä on nyt sellainen superluokka, jossa on kaksi opettajaa, sekä erityisluokka samassa näiden muidenkin kanssa. Joku uusi "hieno" kokeilu ja luokkakoko on nyt n.30 oppilasta. Mutta siis mitä halusin kysyä oli että millaisia kokemuksia ja ohjeita tästä isoniitun koulusta teiltä löytyy?
Kokemuksia isoniitun koulusta?
kiinnostunutäiti
5
1760
Vastaukset
- kiinnostunutäiti
Onko esimerkiksi paljon kiusaamista, päihteitä yms...?
- Niittuiso
Olkaa huoleti. Suomessa koulut ovat hyvin samankaltaisia eri puolilla maata. (Suomessa ei tarvitse "koulushoppailla"!) Isoniitun koulu on varmasti hyvä koulu!
- kiinnostunutäiti
En sitä tarkoittanutkaan etteivät olisi...Olen vain utelias siitä, että mitä on odotettavissa:)
- isoniittu
Omat lapset Isoniitussa ja todella hyvältä koululta vaikuttaa... Sisä-ilma ongelma siellä kyllä on= ilmanvaihto ei toimi.
- Anonyymi
Hyvin erikoista henkilökuntaa ja epäpäteviä opettajia kun päteviä ei saada rekrytoitua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738