Onkohan tuo alusta kuin nopeaa luisteltavaa? Katselin vaan noita edellisten vuoden tuloksia niin porukka kyll vetää sellasella keskituntinopeudella että sieltä häntäpäästä itseni löytäisin tuloksista jos tuonne viitsisi osallistua :O Vai onko kaikki osallistujat vain jotain ammattilaisia vain?
Ei millään "kehtais" lähtee tonne häviämään kuitenkaan.
Kakskerran lenkki 2015
harrastelijaa
2
177
Vastaukset
- joskiinnostaa
Ei siellä kaikki ole edes kilpailumielessä mukana. Eiköhän se tunnelma ja mahdollisuus tavata toisia rullaluistelijoita ole se pääasia.
Olin joskus siellä ja silloin oli tosi hyvä asfaltti. - Sinnevaan
Kannattaa noihin osallistua. Huiput vetää kovaa mut mitä väliä sillä on, paremmin sitä itsekin kehittyy kun näkee muita luistelijoita ja tyylejä ja kenties vaihtaa tietoa tms. Mukaan vaan! Mitä sitten vaikka onkin häntäpäässä. Jos joku kommentoi niin voi käydä itse yrittämässä sinne kärkipäähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337