Eli omistan kaksi uros marsua toinen on ollut meillä jo 1vuotta ja toinen vain puoli vuotta. Näitäkin aiemmin on ollut marsu joka ilman kokemusta tai mitään eli muistaakseni vähän päälle kesän yksin "vanhuudenkodissaan". Tuo marsu oli tietääkseni vanha pappa. Mutta minulla olisi nytten kysymyksiä.
1. Toisella marsulla oli aikoinaan silsa tai joku tuollainen sairaus ja silloin sen korvat kovettuivat vähän ja pikkuisen halkeilivat sairaus hoidettiin kuriin, mutta pari repeämää on jäänyt korviin. Onko ok?
2. Nuo marsut myös välillä yrittävät astua toisiaan. Molemmat ovat varmasti uroksia, joten mistä on kyse?
3. Kun toinen marsu tuli meille hän oli vähän ylipainoinen tai pulskempi kuin toinen. Nuo saavat juosta lattialla joka päivä, saavat laadukasta ruokaa, mutta yhtä pulska on edelleen. Mikä vikana?
4. Voiko noita pitää kesällä häkissä ulkona öitäkin?
Tuossa pari kysymystä. (: ja älkää huoliko olen parantanut hoitoa sen ensimmäisen masun jälkeen.
Kysymyksiä marsuista
MmArsUtt
1
<50
Vastaukset
- keguru
Jos uros astuu urosta niin se tarkoittaa että se yrittää alistaa toista marsua että se pääsisi pomoksi siis lauman johtajaksi. Kannattaa koitta että ne olisivat kaujemmin eri häkeissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106