Pelkään olevani raskaana...... o.o

RaskaanaKO

Hei!
Olen 12,6v ja epäilen että olen raskaana.
(Tiedän että oli todella typerää tehdä niin,mutta tehty mikä tehty,enkä kaipaa ilkeitä vastauksia.Jos tulet vain syyllistämään ja ilkeilemään,voit häipyä kiitos ☺ )

En tiedä miksi kirjoitan tätä tänne,yritän kai saada apua.....
En kehtaa pyytää äitiä ostamaan minulle testiä,eikä minulla itsellä ole juurikaan rahaa.
Ja minulla on vain rinnat arat ja vatsa turvoksissa.Olen kuulut että nämä ovat raskauden merkkejä.
Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos :)

15

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaäiti

Kannattaa puhua äidille. Tai sitten ottaa yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen heti maanantaina. Asiaa ei kannata siirtää yhtään myöhemmäksi.

• giiirlll

Rukoilen että oot trolli, mut jos oot tosissasi niin ehk noin nuorena viel äitiks kannata ellet sit oikeesti haluu:)

teet testin nopee, että jos aborttii tai jotain haluut niin älä lykkää asiaa:)

• dhdfh

Kannattaa ottaa pojan spermat tisseille tai kasvoille

• TyperäKommentti

Tää oli kyllä typerä kommentti

• Näin

Kouluterveydenhoitajan luo puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä sinne terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

• Näin

Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

Kouluterveydenhoitajan luo vaan rohkeasti puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

• Bänbänbää

Oletko siis harrastanut jonkun kanssa seksiä nytten vai ...

• RaskaanaKO

Hei vain :) kiitos vastauksista,ja kyllä,kuukautiseni ovat alkaneet jo 10 vuotiaana.
      Kävin myös terkkarilla,hän käski mennä terveyskeskukseen.Niin tein.Ja siellä minulle tehtiin raskaustesti ja positiiveksi tuli.
      En ole varma,haluanko lapsen.Aborttia en haluaisi tehdä,koska pelkään,en tiedä miksi.Tämä on todellista myrskyä.
      Saa laittaa lisää viestejä :)

• what_the_f

Eikös koulut ole kiinni nyt kesällä ja kouluterkka lomalla??

• Oho_hupsista

Kouluterkka tekee uusille seiskoille tarkastuksia myös kesällä. Minkä ikäinen on isä?

• RaskaanaKO

Olen kylläkin kutosella,ja isä seiskalla,eli täyttää 14.
        Ja huomasin vasta äsken kirjoittamani virheen,eli tuttuni on terkkari työltään :) Anteeksi epähuomiossa tehty virheeni :)

• Joo-o01

Joo, voin vaan kuvitelle tuon tilanteen. :/ Itse olen 14,5 enkä todellakaan olisi valmis isäksi. Miksi nuoret tekee näin? Jos menette noinkin nuorena sänkyyn, niin huolehtikaa ehkäsystä.

• luojahahaha

Joo raskauden merkkeihän ne murrosiän merkit onki

• Ohhoh0

Voi voi lapsi pieni mihin oletkaan joutunut...

• Äidinsiskonveljenisä

Tuskin on raskaana, kunhan kirjoittelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe