Itsellä nyt lukee että opiskelupaikka myönnetty jyväskylästä :). Entä muilla?
jyväskylästä tullut opintopolkuun tuloksia
25
238
Vastaukset
- ufifix
Pisteet? Ja mieluiten kuva
- hämärää
Ähh tosi hämärää. Mulla ennen Jyväskylää 3 vaihtoehtoa, joissa lukee OPISKELIJAVALINTA KESKEN. Sitten Jyväskylä varasija 35. ja vika vaihtoehto Vaasa OPISKELIJAVALINTA KESKEN. Mitä lie tarkoittaa...
- Pisteetkehii
Onks sulla millasilla pisteillä toi saatu??
- eimullatuloksiajkylästä
Pisteesi?
- Pisteetkehii
Ja mitä kouluja yläpuolella?
- hämärää
28 koepistettä :/
- hämärää
28 koepistettä...
- hämärää
1. Turku (53/31) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
2. Tampere (52/30) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
3. Pori (50/29) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
4. Jyväskylä (49/28) 35. varasija
5. Vaasa (49/28) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
Tuolta näyttää :/ - jonkanimeäenmuista
hämärää kirjoitti:
3. Pori (50/29) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
5. Vaasa (49/28) OPISKELIJAVALINTA KESKEN
Tuolta näyttää :/Jkylä taloustiede vai se toinen? :D
- hämärää
4. Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu (JSBE) - Yrityksen taloustieteiden pääaineryhmä (Kauppatieteellisen alan yhteisvalinta) :)
- hämärää
Ja nopeasti muuttuu tilanne myös, onkohan koko Opintopolkuun luottaminen? :D Nyt
3. Pori (50/29) 4. varasija
5. Vaasa (49/28) 95. varasija
- tulevajsbeläinen
33,25p ja taloustieteitä lukemaan! Huippufiilis kyllä :)
- outoooooooooooooooo
Mulla lukee, että oon varasijalla Jyväskylää ja kakkosvalintaa Joensuuhu et valinta kesken. Kolmosvalintaa sit taas Lappeenrantaa lukee et " hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle " eli onko mut nyt sit varmast hyväksytty jonnekkii vaik valinta kesken? :D
- xdxdwtf
Siltä näyttäis
Miksi pistit joensuun kakkoseks ja lappeenrannan kolmoseks xD?? - Joujoujouylärimapoikki
Lähinnä ihan vaa esteettisyyden vuoks, koska kolme hakukohdetta loi mulle psykologisen turvan tunnetta, vaikka tiesin noin 99.9%:sti et Lappeenrantaa en voi mitenkää suunnata xD
- paskaavittukusimulkku
Yhteispojoilla 51.75 ja koepojoilla 27.75 näyttäis lohkeavan 22. varasija Jyväskylää. Korkeelle kyl pisteet nousoo.
- häääähh
taitaa olla ihan sekaisin koko systeemi. varasijat menee kuulemma koepisteiden mukaan ja tuolla ylhäällä joku varasijalla 35. 28 pisteellä :D
- 87654j
Jyväskylä kolmosena. Turkuun tai Tampereelle en päässyt. Toivottavasti pääsisin sitten Jyväskylään, pisteitä 32,25. Jos nuo varasijat pitävät paikkaansa, niin ehhkä...
- 80302
Tiedätkö jo ettet päässyt turkuun 34,25p ??
- sisps
jos tampereellekkin oli väh 35...
- Tietoapalasissa
"Peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle"
Pääsin siis vissii opiskelee, vittu näiden kanssa!
- wefwef
näkyykö pisterajat jostain?
- woopwoop
Pisteitä 35,75/68,75 ja Jyväskylässä sisällä :) noi pisterajat on kyllä noussut hulluna joka paikkaan...
- hämmentynytttttt
Aaltoon ja Tampereelle varasijoilla, Jyväskylään "kesken" ja kaksi alempaa sitten peruutettu kun olisin päässyt ylempään hakukohteeseen, eli Jyväskylään?! Pisteitä sinne 32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299