Joo eli oon lähös viikon pääst yhelle viikon kestäväl leiril joka on jossain keskellä ei mitään... Eli jossai korves ja mulla on menkat nyt jo vitusti myöhäs enkä siis tiiä et millo ne alkaa:D Nii enkä ees tiiä onko siel sisä vessoi ja ois aika perseest jos mul alkais menkat siel tai just päivä enne lähtöö. Enkä mä siel pääse vaihtaa mitää sitei sillee sopivan paljo.
Mitä mun pitäis tehä saisinko ne alkaa jotenki aikasemmi vai pitääkö vaa rukoilla hirveesti et alkais nyt ennen tätä juttuu D:
huono homma..(TYTÖT)
tyttö1414
3
154
Vastaukset
- Hammaskeijunen
Siirtopillerit?
- 15vtyttönen
Otat vaa tarpeeks suojii mukaan ja toivot parasta :D itelläniki oli tollanen tilanne kerran :D e-pillereillö voi menkkoja siirtää, mutta niitä pitäisi alkaa käyttää jo pari kuukautta etukäteen
- elainealove
Ota tamponeja mukaan. Ne kestää sen 8h ja siihen väliin voit varmasti vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319