Kyselkää iha mitä vaa
Kysykää 14 tytölt jtn
28
<50
Vastaukset
Miten menee?
- Seilaaja-
Hyvin :)
- Seilaaja-
Koska oon ajamassa :)
- Seilaaja-
Täs omaks iloks testaile tossumopoo :D
- Seilaaja-
Khyl
- Seilaaja-
Joo
- Seilaaja-
Onkos sulla kikkiä :) nii voin todistaa
- Seilaaja-
Jjjuu lataa vaa,kui vanha sie si oot
- Seilaaja-
Juu,keros se kik:)
Mikä on paras saavutettavissa oleva hyötysuhde säilöttäessä sähköä siten, että hajotetaan sähköllä vettä vedyksi ja hapeksi ja sen jälkeen tehdään vedystä ja hiilidioksidista metaania, joka poltetaan kaasuvoimalassa, tuottaen jälleen sähköä?
- Seilaaja-
Jaa en khyl tii
- nimimerkkillä
Tuli mieleen......Oletko jo saanut reisiesi väliin täytettä ?? Eli kyrpää pilluusi ?? Jos,niin miltä se tuntuu -oikeesti !! ???
- Kyselijää
Ootko ikinä potkaissu ketää munille?
- Seilaaja-
Olen 8)
- Potkumunille
Seilaaja- kirjoitti:
Olen 8)
Miks? Oliko kivaa?
- Seilaaja-
Se tuli ärsyttäään kaupungilla eikä jättäny rauhaan , nojoo en nauttinu
- Kyselijää
Uskotko, että voittaisit suurimman osan ikäisistäsi pojista tappelussa just tuon kikan avulla?
- Seilaaja-
Joo o, oon ninja 8)ja tääl kaikki o liikalihavia pojist nii äkkii ne luovuttaa ku vähä juoksuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832814- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200942Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52826
- 43805
- 41788