Moi. Oon siis 16v tyttö ja etin ikäistäni tyttöä, jonka kaa perustaisin roolipelin suntuubiin. Joten laittakaa joko sähköpostinne tai sivustonne osoite kommenttiin, jos ootte kiinnostuneita. Roolipelin aihe olisi siis kauhu ja roolipelissä saisi olla K-18 materiaaliakin. (Seksi, kiroilu, rivot sanat, kuolemia yms.) Joten kuka ois kiinnostunut?
Kiinnostaako ketään tälläinen?
4
123
Vastaukset
- PROROOLAAJA
Siis näin alkuun sanon heti, että en ole sitä kauniinpaa sukupuolta tai 16 v. Itseänikin kiinnostaa kovasti roolipelit, varsinkin foorumi sellaiset ja minulle voi aina laittaa mailia jos haluaa ammattimaista tukea foorumiropen pystyyn pykkäämiseen. Varmaan teenkin joskus oman fantasiaropen ja nimenomaan fantasia koska muusta teemasta minua on todella vaikea saada innostumaan. Elikkäs sähkisosoitteeni on: morgoth.lenovo@gmail.com P.S Tutustukaa ihmeessä sellaiseen foorumiropeen kuin Myrkmeren Vanha Linna. Nautinto on taattu!
- Netcaan
Moi muakin kiinnostaisi toi rope mutta en ole 16v... Mutta saisinko silti tulla mukaan ja jos kiinnostaa niin olen sukupuoleltani tyttö :) Ja sähköpostini on: netula0300@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295