Olen...
-tyttö
-17v
Minulla on...
-alkoholisti isä
-masennus
-elämän halu nollassa
-itsetunto huono
-viiltely arpia
Muita ongelmia...
-pettänyt jätkääni hänen tietämättä
-tupakka riippuvuus
Vaikea elämä.
3
50
Vastaukset
- Lenniia
Hei! Minäki oon 17-vuotias tyttö ja minulla on samanlaisia ongelmia kuin sulla kuten tuo masennus ja viiltely. Haluakkko tulla jutteleen mun kans?
kik: LennyLia
sp: ansku981@hotmail.com
Tuota noin, tiedäthän että tätä tämä elämä on. Paskaa paskan perään. On oma asiasi mitä aiot asialle tehdä. Sulla on se onni että voit jossakin vaiheessa muutta omillesi ja alkaa oikeasti elämään. Jos jokaisen ihmisen vastoinkäymiset listattaisiin paperille, tottakai harmittaisi katsoa kun joillakin tuntuu olevan niin helpompaa. Aina vaan ei mee onni tasan ja se pitää joko oppia ymmärtämään tai sitten luovuttaa.
Kyllähän munkin elämä nyt näyttää aika ankealta jos mä sen paperille laitan:
-19
-vanhemmat eronnu, faijalla uus nainen, mutsi vaihtaa ukkoja kuin sukkia
-äiti alkoholisti koko mun lapsuuden ajan ja lisäksi skitsofreenikko
-paska itsetunto
-masennus varhaisteiniydestä aikuisuuteen
-viiltelyä yli kuus vuotta
-sisar kuoli nuorena
-raiskattu
-yritin tappaa itteni ja epäonnistuin
-arvet jäi näkyville paikoille
Mutta sit taas, aivan varmasti maailmassa on niitä joilla tilanne on kymmenen kertaa paskempi kuin mulla. Kun muistaa sen ja ajattelee että voi vielä ite muuttaa tilanteen jotenkin niin saattaa edetä vielä jonnekkin.
Tsemii teille joilla usko elämään alkaa loppua. Kaikki lähtee siitä että haluutte itte muuttaa elämänne :) Lähetän lämpimiä ajatuksia ja jaksamisen toivotuksia teille. Tiedän etteivät ne paljoa auta, mutta tiedättepähän, että tarinanne ja elämänne koskettavat. Kunpa saisitte voimaa jaksaa päivän kerrallaan eteenpäin. Apua on saatavilla kun vain jaksaisitte sitä hakea. Koko loppuelämä ei tule varmastikaan olemaan yhtä paskaa. Asiat muuttuvat, elämä voi yllättää.
Halauksin,
pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748