Olen 24-vuotias mukava, sosiaalinen ja huumorintajuinen nuori mies Torniosta, jolla olisi edessä muutto Helsinkiin, koska sain sieltä koulupaikan. Etsin itselleni kämppistä, sekä vielä tässä vaiheessa asuntoa. Jos jollain on tietoa asunnosta niin olisi kiva jos vinkkaisitte minulle. Olen toki laittanut hakemukseni HOAS:lle mutta jonot voivat kuulemma olla pitkät siellä, enkä tahtoisi muuttaa sillan alle sen takia :) Jos joku miespuolinen on samanlaisessa tilanteessa minun kanssani ja haluaisi muutta kämppiksekseni tai etsiä asuntoa niin olisi hienoa jos olisit luotettava ja, että tulisimme toimeen. Tulen opiskelemaan 04.09.2015 rakennustekniikkaa Helsinkiin. Tykkään tehdä kaikkia juttuja mitä vaan keksii, olla kavereiden kanssa, ja välillä käydä viihteellä. Tarkoituksena olisi päästä muuttamaan elokuussa jos vain löytyisi kämppä taikka kämppistä. Jos kiinnostuit niin muutako rohkeasti viestiä. osoitteesseen :
aleksiihme91@gmail.com
Kämppistä Helsinkiin
kämppistävaila
2
96
Vastaukset
- KallionKale
Mul olis toi viereinen roskis vapaana. Ja aina löytyy leka aamuksi, ettei pääse krapula yllättää. Saat ton lehtiroskiksen siinä on lämpimämpää
- Kalervo51
Hei. Olen 51-vuotias raavas aika karvainen mies Helsingistä. Voisin majoittaa sinut pannuhuoneeseen kaksiooni alivuokralaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823