Psoasin asuntotilanne syksyisin?

Keväänyo

Sain Oulusta mieleiseni opiskelupaikan ja hain heti tulosten tultua (30.6.) Psoasilta soluasuntoa. Nyt sitten jännittyneenä odottelen, että mahdankohan ehtiä saamaan asunnon ennen opintojen alkua (10.8)? Eihän tässä ole kuin kuukausi aikaa!

Te vanhat ja viisaat opiskelijat Oulussa! Voinko luottavaisena ja rauhallisena odotella sähköpostia Psoasilta, vai pitäisikö painaa paniikkinappulaa ja yrittää löytää jostain muualta, mistä vaan, jotain...

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keväänyo

Päivitänpä tilanteen: Sain ihanan soluhuoneen!

Soitin Psoasille kysyäkseni jonotustilanteestani. Olivat hyvin ystävällisiä ja kertoivat, että minun edellä on vielä monta jonottajaa, mutta jos pystyn ottamaan asunnon vastaan jo nyt, niin silloin he voivat tarjota minulle heti huonetta haluamaltani alueelta. Tietenkin otin sen heti vastaan!

Olipa hyvä, että soitin. Olen melkein enemmän onnessani huoneen löytymisestä kuin opiskelupaikan saamisesta. Sain melkeinpä fyysisiä oireita, kun kuvittelin mielessäni opintojen alkamista ja minä anelisin puolitutuilta sohvamajoitusta tai olisin teltassa leirintäalueella, tai sitten ottaisin vapailta markkinoilta jonkun asunnon, johon minulla ei oikeasti olisi varaa...

• talolletalo

Onneksi olkoon. Psoas on hyvä vuokranantaja. MUTTA,,,, soluasumisessa onkin sitten ne tulevat haasteesi.

• Keväänyo

Seuraavana toivelistalla onkin sitten mukavat kämppäkaverit :o)

• Soluonnea

Kaikkea ei voi saada ;)
      Ei kun oikeesti sovitte säännöt ja toimintatapanne, eiköhän se siitä. Toiset on mammanlällyjä eli ei osaa mitään, ei tiskaa, ei siivoa ja käyttää sun tavaroita sekä vaatteita jne
      Pahinta on jos olette eri opintoaloilta niin biletättekin sekä tentitte eri aikaan. Eli toinen kännää ja toinen yrittää lukea :)

• Keväänyo

Eniten mietin aamun suihkuvuoroja... Kellonajat kannattaa varmasti sopia jokaiselle, ettei yht'äkkiä joudu lähtemään koulun likaisin hiuksin. Minun solussa kun tulee olemaan neljä naista ja vain yksi suihku.

Kai siellä nukkumarauha kuitenkin on. Toivottavasti Psoas vetää tiukkaa linjaa metelin suhteen, eli kenkää tulee, jos asunnolla bilettää. Näinhän kaikissa kerrostaloissa on, tai ainakin pitäisi olla. Bilettää voi kaupungillakin.

Nykyisestä asuintalostani Kokkolassa on monikin opiskelija saanut häädön juhlien tai baari-illan remuisten jatkojen vuoksi. Ensimmäinen (ja ainoa) varoitus on näillä tullut heti tupaantuliaisjuhlien vuoksi. Maalta kaupunkiin tulevat amikset eivät helpolla tajua kerrostaloasumisen niksejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe