Tarvitsisin siis rahaa, koska olen menossa parin vuoden päästä vaihto-oppilaaksi. Se tulisi maksamaan kaikkine kuluineen n. 10 000, eli ei mikään kovin halpa. En haluis ruinata rahaa vanhemmilta/isovanhemmilta, vaan haluisin ansaita ihan ite. Töihin en siis voi mennä koska oon tosiaan alle 14. Viikkorahaa saan muutaman euron.
Kyllä mun vanhemmat osan maksaa, mutta pitää itekki ansaita. Ajattelin jo pistää tavaraa kirpparille myyntiin ja tehä vähän extra-kotitöitä. Asiallisia vinkkejä, kiitos!
Kuinka alle 14v saisi ansaittua rahaa??
10
79
Vastaukset
- Duke
myy ittees kaudulla ;) Kai oot tyttö? Poikana se ei saattais onnistuu.. Ei vaa. No en tiiä Jos 2pari vuotta aikaa nii saatko mentyy vuoden/kahen kesätöihin ennen matkaa?
Taitaa olla sellanen tilanne, että voit vain tehdä vain tutuille siivous, puutarhahoito, kauppareisuja ym..Huono homma on että niistä et rikastumaan pääse :/
- helpporaha
jos oot tyttö nii ei onelma.. keksit vaan jostain aikuisesta että se on hyväkskäyttäny sua joskus jossain niin saat helpost 8000-15 000 "kärsimyskorvauksia!!
ne uskoo aina :)- VanhempiKuinSä
Eikö teillä aikuisilla oikeesti mitään muuta päässä likuu, (jos ees oot aikune, et nimittäin siltä vaikuta) oikeesti ootte tekin!!
- idänpahanoita
Opeta pienille muksuille jotain hyödyllistä.
- Vaihtari
Kuten?? Mitä mä opettaisin?? En keksi...
- anteliaskin
Multa saat...riippuen mitä sulla on reisien välissä !!!!! ????
- En_keksi_parempaa
Kannattaa mennä kesätöihin sitten kun pääsee. Jos on hyvä palkka niin tienaa ihan kivasti.
- neobux
www.neobux.com/?rh=696E6F7272 Tuo ei ehkä ole nopein vaihtoehto, mutta siitä saa hyvin extraa matkakassaas. Muutamassa kuukaudessa sulla on jo 500 dollaria.
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748