Kemi narkkareiden paratiisi?

Rytkänasukki

Kun lukee lehtiä ja kuuntelee ihmisiä, niin olen tullut siihen tulokseen että Kemi on luultavasti Narkkareiden paratiisi. Kemissä tuntuu olevan jatkuvasti ongelmia näiden huumeiden käyttäjien kanssa ja ilmeisesti poliisi on jollain tavoin voimaton, koska ilmiö tuntuu ainakin kuulopuheiden perusteella rehottavan. Olihan tuossa Posarissakin aika mielenkiintoinen tilasto rattijuopoista ja sekakäyttäjistä ja senkin perusteella Kemi on (valitettavasti) tilastojen ykkönen.

Jotakin pitäisi varmaan tehdä, jotta laittomat huumeet saadaan kitkettyä pois Kemistä, mutta miten? Siinä jokaiselle pohdittavaa.

Tornio on naapurikaupunkimme, mutta siellä vastaavanlaista ilmiötä ei ole näin suuressa mittakaavassa ja hyvä niin.

8

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillähän saatas jo paljon aikaiseksi, kun ei päästettäs niitä torniolaisi tänne. Sama pätee myös simo-ja keminmaalaisiin.

• äonousuun

Kyllä jos Kemiin tulee (eksyy)ulkopuolelta joku,niin se ei muuta tee kun nostaa Kemin älykkyyttä.

• mjhhytress

Kemin päättäjät ovat tehneet sopimuksen Tornion kanssa, kaikki siellä olevat hörhöt otetaan tänne, näin Itätuulen huonokuntoiset asunnot saadaan uusiokäyttöön. Tämä oli erittäin huono päätös, meillä on näitä hörhöjä riittävästi täälläkin. Mutta näitä huonoja päätöksiä on kyllä muitakin, ensin päätetään, ei yhtään ajatella mitä ongelmia tuo tullessaan.

• Siinä-syy

Kemi ympäristökuntineen on sukurutsan mekka.

• Mekkamekko

Joka kaupunki on mekka missä ihmiset saa mitä haluaa.hyvässä ja pahassa.itse olen addikti naisiin.riittävästi saa vaikka laatu ei häävi.menee jos ei makustele.

• Kemiss

No kemis on kaikki muutkin tilastot korkeat ei pelkästään nyrkki löytyy vitun laiskoja työihmisiä sairasloma tilaston kärki vetäjä on Kemi loistavaa Kemi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe