Olen tulossa Suomeen kesälomaksi ja tahtoisin kerrata Venäjän kielen opintojani sekä opiskella kyseistä kieltä entistä enemmän kesän aikana. Olen opiskellut kieltä noin puolen vuoden ajan Moskovan englanninkielisessä valmistavassa tiedekunnassa ja tahtoisin nyt kesällä jatkaa opintojani Suomessa, mahdollisesti myös suomenkielellä. Löytyisikö täältä jotakuta venäjän kielen taitoista, joka pystyisi kieltä opettamaan tai jonka kanssa perusteita (kielioppia ja sanastoa) pystyisi kertaamaan? Asun Uudellamaalla.
Itse puhun äidinkielenä suomea ja erinomaisesti englantia. Kielivaihto olisi myös mahtavaa äidinkielenään venäjää puhuvan kanssa!
Kiitos!
Venäjän kielen opiskelu Suomessa
Venäjälläopiskeleva
1
58
Vastaukset
- StrassKohn
Jos ei täältä löydy niin voin vinkata yhtä hyvää sivustoa missä itse opiskelen Kiinan kieltä.
Italki.com
Tuolta löytyy aika paljonkin porukkaa jotka haluaa suomen kieltä opetella. Laidasta laitaan porukkaa ja täysin ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259