13v tyttö oon 174cm 65kg enkä kasva enää paljoa mutta siis olisinko liian iso piensuokille joka on 145cm säältään. tai eestinhepalle joka on 148cm
liian iso piensuokille
4
57
Vastaukset
- z----
Kyllä minusta olet. Ja kuten jo sinun toiseen topaan sanoin, kyllähän 13-vuotias vielä kasvaa. Ja painoakin tulee lisää.
On sekä sinulle että hevoselle parempi, kun hevonen on sopivan kokoinen. Osta normisuokki tai hevoskokoinen eestinheppa. Tai joku muu vastaava hevoskokoinen.- moikkk
minkä kokosii niit isoi eestinheppoi on?
- nomorovaan
moikkk kirjoitti:
minkä kokosii niit isoi eestinheppoi on?
Ei nyt oo varmaa tietoo mutta 140-155cm. Veikkaisin. Semmosia ovat ainakin ne millä oon ite menny
- Jossuuuux_
Mun mielestä oot vähän pitkä kylläkin. Kannattaisin hankkimaan irsellesi sopivan hevosen, koska oot kumminkin aika pitkä. Ja jos aiot kisata, niin muista että PONI-vuodet loppuu 16-vuotiaana, ja tällöin et voi kisata enää suuremmissa luokissa.
Suosittelen hankkimaan isoimman eestinhepan tai jonkun kivan ratsuhevosen tai puoliverisen.
Itse olen 16-vuotias, todella lyhyt (158cm xD) ja mulla on oma puoliverinen junnuheppa, jolla kisaan He:A ja Re:110cm luokissa, eli kannattaa miettii tulevaisuutta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813