Eikö nykyihminen tosiaankaan saa suoltaan täytettyä ilman kymmeniä kokkiohjelmia. Nyt näitä tatuoituja honottajia sossii joka kanavalla ja lisänä vielä monet kilpailut samasta aiheesta. Vaikka on olevinaan niin hienoa, niin kyllä on junttia, junttia touhua. Äitini opetti minulle jo lapsena ”Ihminen ei elä vain leivästä” (Teille jotka ette tiedä, tarkoitaa: Tarvitaan myös hengenravintoa tms.). En sanoisi mitään jos olisi joskus muutama ohjelma, mutta kun tulee joskus neljä yhtäaikaa – se on liikaa.
kokkausohjelmia on liikaa
ttman651
2
<50
Vastaukset
- Vanhakokki
Niin onkin! Voihan niistä saada vinkkejä, mutta liika on liikaa. En enää katso niitä.
Mielelläni luen muiden kotikokkien omia versioita keskustelupalstoilta. - KanavienTäytteet
Välillä kanavasurffaillessa tosiaan ärsyttää kun samaan aikaan tulee viideltä kanavalta jotain ruokaohjelmaa (kaapeli-tvssäni ei ole maksukanavia) ja monelta muultakin jotain lifestyle puppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294