Hei,
olen rauhallinen, tupakoimaton ja avarakatseinen 36-vuotias nainen. Opiskelen Turun AMK:n Bisnesakatemiassa Salossa ja teen freenlance-käännöstöitä kotoa käsin. Haluan vuokrata huoneen kimppakämpästä, jossa ei biletetä joka viikonloppu. Tai sitten voimme vuokrata yhdessä kaksion. Asunto rauhallisella paikalla keskustan alueella olisi ideaalinen, mutta muitakin alueita voin harkita, varsinkin jos on kyse luonnonläheisestä paikasta.
Näin kuvailee minua nykyinen naapuri/semikämppis: "Iloinen, auttava ja omaperäinen ja ennenkaikkea hyvä naapuri. Helppo jutella ja ei aiheutta mekkalaa tai juo, polta tai muutakaan mikä aiheuttaisi ongelmia. Kertakaikkisen mukava : 3"
Etsin asuntoa 1.8. alkaen. Vuokra max 350e.
Soita 050 5489 213
Turku: Etsin huonetta kimppakämpästä /kämppistä
Turkuunelokuussa
1
93
Vastaukset
- SamuliN84
Moi, joko olet löytänyt kämppiksen/kämpän? Olisi tarjolla huone 60-neliöisestä kaksiosta Hämeenkadulta Turusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836