Eli anorektikot/laihduttajat laittakaa tänne mitä kaikkee ootte syöneet tänään :3 Eli pitäkää tätä keskusteluu vähän niinku ruoka päiväkirjana :))) kertokaa vähän päivästänne :) Itse oon vaan löhöilly kotona & käyny ettii pari geokätköä.
Ite oon syönyt tänään :
Raejuustoa 160kcal
Ja viiliä 120 kcal
Eli yhteensä: 280kcal
Heipähei !!
10
225
Vastaukset
- kätköilijä
Missäs päin geokätköilet? Kiinnostaa vaan ku tulee niitä itekki välillä haettua :D
Mä oon tänään juonu vaan 3 litraa vettä ja sit puolikkaan eli 100g viiliä josta tuli siis 50 kcal. Aika onnistunu päivä etteen sanois XD- nicolelel
Ruoholahden ja jätkäsaaren alueella. Voitte tulla kikkailemaan iästä ja näöstä riippumatta: Niksuq
- Nicolelel
Ruoholahden & jätkäsaaren alueella :)
- nicolelel
Tuli kaks kertaa toi kommentti lol XD
- HyviMenee
Oon juonu litran vettä ja syöny näkkärin. Oon jumpannu ehkä tunnin ja sit suunnitellut miten vältyt syömästä makkaraa, pihviä ja perunaa. Todennäköisesti mut pakotetaan syömään...
- miaanaa
Kaurapuuroa 100kcal
Tomaattikeittoa herkkusienillä 320kcal
Suunnittelin et vielä tankkaisin ennen baariin lähtöä yhden pienen banaanin ja omenan (n. 140kcal) että näyttää energiseltä. - Addggjklöääighv
Kaks kananmunaa ja kahvin! Sit jatkan syömällä vähän salaattii ja ehkä raejuuston! Ketoosia yritän saada tässä uudelleen käyntiin, siin lähti nii paljon painoa että oli ihan unelma.
- peachy
En mitään, yritän olla syömättä koko päivän
- Moimoignd
Kannattaa kuitenkin syödä ees omena et aineenvaihdunta toimii, omenas on vaan 50kcal kuiteki
- Päivänmenu
Aamupala: 2/3 porkkana (13,2 kcal)
Lounas: 2 dl tomaattikeittoa (100 kcal)
Välipala/päivällinen: mutakakkua (150 kcal) 8 dl pepsi max:ia (2,4 kcal)
Iltapala: -
Yht. 265,6 kcal
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823