Mikäli on epävarma vaatteiden värien suhteen niin kannattaa tutustua tyyli- ja värioppaisiin. Oletko Kevät-Kesä-Syksy tai Talvi ihminen omien hius- ja ihonvärin perusteella ! Mitkä värit sopivat sinulle parhaiten. Täysin tarkkaa jakoa ei voi tehdä mutta kuitenkin suuntaa antava ja vaikuttaahan omat värimieltymykset myöskin. Itse värejä ei ole paljon mutta eri värisävyt jostakin väristä on paljon. Ohjenuoraksi käy vaikka Tikkurilan värikartta ja katso mitkä sävyt miellyttää ja sopii sinulle , ei värejä tarvitse siksi pelätä !
Muodonmuutos värejä vaihtamalla
Värienmaailma
1
79
Vastaukset
- rrttyyyryryrty
Olen mies ja rakastan punaista väriä. Siksi sitä löytyy vaatekaapista ja jalkinevalikoimasta. Punainen väri on vaativa ja siksi punaisessakin värissä on ohjenuorana tyyli. Kun pukeutuu tyylikkäästi, niin väri vahvistaa omaa egoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015