Liian monta romuläjää myyty asiakkaille jotka pettyneinä maksavat itsensä kipeäksi
HK- Auto Kokkola
19
5617
Vastaukset
- Epäluotettava
Valitettavasti tiedän tapauksen ja kierrän kaukaa.
- Romuksiajajat
Liian monta romuläjää on asiakkaat myynyt tai tunkenut vaihdossa liikkeelle. Nuo valehtelevat käyttäjät heti vastuuseen!
- paskaamyy
Olen boikotoinut tota liikettä jo kauan
- juss2i
On ollut boikotissa kauan.
- drdrjd
HAH! meinasin kirjoitta tosta tänne mutta moni kerkesi ensin. PASKA PAIKKA!!!
- paskojaON
Eihän myyjäs oo vikaa vaan, autonromut on kulutus tavaraa!
- sgsgf
HAH! huijari mikä huijari!
- gwrrgh
Mitäs siis on vikana? Halpis ei olekaan unelmien auto ?
- vanhakettu
On ostajan syy, jos tulee huijatuksi, sanoi eräs torikauppias minulle Teneriffalla.
- Huijariidiootti
On todellakin ostajan syy, jos täältä ostaa.
- rimmintie
Kusettaja
- kattonen
En suosittele pahimmalle vihamiehellenikään
- Anonyymi
Ei anna koeajaa autoja. Keksii tekosyitä miks ei saa koeajaa. Paperit kuulemma pitää ensin tehä sitten koeajo. Ja myy rikkinäisiä autoja ja ostajan haukkuu pystyyn Kierrän kaukaa
- Anonyymi
Sama huijaus jatkuu
- Anonyymi
Koe ajoin kerran vanhaa mersua. Tuntui hydraulisesti lukkiutuvan ohjauksen, menee suoraan tiellä. Semmoinen se mersu on kuulemma. Ei tullut kauppaa kun ei olisi vaihtoautosta saanut juuri mitään.
- Anonyymi
"reilua autokauppaa" ja vitut.
Myyjä kusettaa päin naamaa.- Anonyymi
Sehän onkin lestaaluetta joten ei yllätä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän onkin lestaaluetta joten ei yllätä...
Metka paikka. Jos on tylsää niin mene hk autoon ostelee.
- Anonyymi
Reilusta autokaupasta ei tietoakaan. Myy hajonneita romuja ja kehuu täysin ajokuntoisiksi ja hienoiksi. Korjauskustannukset monta tonnia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717