Auttakaa!!

Marsufani133

Aivan 10 minuuttia sitten marsuni makasi nurkassa karvat pörröisinä ja sitten kyllä lopetti melkein heti ja venytteli.Ja toinen asia kun marsuni kakkaa se alkaa vähän vinkua mutta ei kauaa.Mistä tämä johtuu ja onko vakavaa ja mitä tämä oikein tarkoittaa??:( olen huolissani...:( auttakaa!

5

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lekuriin

Ulostaminen sattuu syystä tai toisesta. Nyt heti marsu pelkälle heinä & vesi -dieetille ja soittamaan eläinlääkärille. Kun saaliseläimestä näkee, että sillä ei ole kaikki kunnossa, saattaa olla jo kiire.

• Marsufani133

Äitini sanoi kun menin hänelle heti sanomaan tietenkin!niin hän sanoi että ei vaarallista ja uskon äitiä sillä marsuni ei ole tehnyt ennen eikä jälkeen silleen eikä ulostaminen ole enään sattunut.Ja marsuni vaikuttaa hyvin pirteältä ja tosiaan nukkuu nyt ihan normaalisti ja juoksee ja syö normaalisti.

• Marsufani133

Ja isäni sanoi että jos ruokahalu menee niin sitten heti lääkäriin mutta minkäänlaista paastoa ei marsulla ole ja kaikki näyttävät olevan hyvin ja näytin isälle tästä asiasta tietoa muttakun marsu ei ole apaattinen ja sillä on tooodella hyvä ruoka halu niin ei syytä huoleen tapahtuma oli vain hetkistä ja yhden kertaista

• Khbkhbkhbhkb

Toi on jo tosi vakava tilanne. Oon kuullut et marsut on käyttäytynyt samanlaisesta ja kuolleet pian. Kun marsu näyttää kipuaan on tilanne jo paha. Äkkiä lääkäriin.

• emskuida

Lääkäriin mahdollisimman pian!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe