Minne marjoja voi myydä? Eli marja-asemia. Googlettelulla ei löydy kuin 4H yhdistysten päivittämättömiä sivuja eikä tietoa juuri lainkaan.
Kumma kun thai-pomijoille on kaikki valmiina, mutta jos suomalainen haluaisi työllistää itsensä ei löydy.
Minne marjoja voi myydä?
4
195
Vastaukset
- Mustikanpoimija
Eri paikkakunnilla saattaa olla marja-alan yrityksiä tai jotkut kaupatkin saattavat puhdistettua marjaa ostaa. Kannattaa myös laittaa ilmoitus kaupan seinälle, sillä ihan yksityishenkilöt ostavat paljon marjoja (esim. vanhukset kun eivät pääse itse metsään).
- myöstyötön
Juu, onhan niitä. Esim. Salossa vihannestukku on ostanut marjat ja sienet jo monia vuosia. Torihintoja et tietystikään pysty saamaan.
- kerääjäm
NÄIN se menee kukaan ei kerro osoitetta mutta iltasanomien ym. sivuilla vittuilijoita riittää kun joku ei mene metsää . sen enepää ei nekään jotka päätä aukoo ei taida olla marjaan niistäkää. . lappeenrannan torilla on ollut joku kesä joka on ostanut roskasena että puhtaana mustikkaa. oli vieläpä ilmoitus lehdessä. muistaakseni Kettunen.
Mutta jokainen saa myydä lain mukaan, levähdyspaikoilla, teitten varsilla marjansa. - 1kunnontyöntekijä
Kokeile paikkakuntasi toria. Jos et itse jouda seisoskeleen torilla (lisäksi toripaikkakin tietty maksaa) niin myy jollekki marjamyyjälle siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106