Onko kenelläkään kokemusta näistä kansanopistoista? Onko opetus tasokasta ja millainen pääsykoevalmennus on? Olisin erityisesti kiinnostunut oikeustieteellisen linjasta.
HEO vai Työväen Akatemia?
2
616
Vastaukset
- Entinenoppilas
Olin Työväen akatemialla ja opiskelin oikeustieteen kursseja. Kurssit oli kivoja, mutta avoimen yliopiston kursseja oli vähän kurssimaksuun nähden. Paljon oli koulun omia kursseja, mitkä jotkin vähän pintaraapaisuja. Vuosimaksu oli vähän hintava, kun siihen ei kuulunut edes lounas. Opintotukea saa, mutta osan joutuu maksamaan itse. Osa kurssilaisista oli itsekeskeisiä ja halusivat päästä open suosikeiksi. Loppujen lopuksi sanoisin, että kannattaa kokeilla, jos muuten välivuosi menisi hukkaan.
- liikkari
HEOsta kokemusta liikunta-ja terveystieteen linjasta joka on ainakin kovin suosittu. Opetus on todella hyvää ja opettajat tuntuvat panostavan opetukseen. Ainakin meidän linjalla avoimia opintoja oli niin paljon että hyvä kun ehto suorittamaan. HEOlla ainakin lukuvuosi hintaan kuuluu myös lounas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319