ratsastin viime kerralla puoliverisellä hevosella. mutta minua pelotti koska en ollut ikinä mennyt sillä ja minun pitäisi ensi kerralakin mennä sillä. en uskalla ravata enkä laukata sillä voisitteko kertoa onko puoliverisen hevosen askellajit pehmeitä vai pommpusia?
onko puoliverisen hevosen ravi helppoa?
3
82
Vastaukset
- zip---
riippuu täysin hevosesta. puoliverisiä on niin paljon erilaisia.
- sifle
Kysäse opettajaltaan ja kerro pelostasi. Hän auttaa kyllä :) ja lähdet vain rohkeasti ravaamaan, niin siitä se lähtee
- tyttö13
Riippuu täysin hevosesta. Toisilla pehmeät lennokkaat liikkeet toisilla kamalan pomppuiset. Mutta jos sattuu että sinusta tuntuu että ravi on tosi iso ja pomppuinen kannattaa vain istua rennosti satulasta (älä siis jännitä kroppaasi). Jutelle tunnin pitäjäsi kanssa! :) Se voisi auttaa. Yleisesti ihan kivat askeleet pv:eillä on, mutta jos olet tottunut menemään esim shetulla niin kyllä alkuun saattaa tulla pieni järkytys :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076