Täytyy myöntää kunka tää ero sattuu, mikään ero ei oo tuntunnu näin pahalta. mitä jos tapasin sen oikean ja nyt päästin menemään 7kuukauden jälkee koska me puhuttiin jopa lapsista ja kihloihin menosta vaikka olikin aikasta, totesin hänelle että onko mitään järkeä tässä suhteessa kun asumme hyvin kaukana toisistamme, emmekä puhu. tämän nähtyään poikaystäväni totesi että no rakastatko sä mua vielä? niin sanoin että aivan liikaa ärsyttää vaan tää väli matka... sitte se suhde olikin turmelleltu kokonaan ojaan ja allikkoon... mitenhän selviän tästä kaikesta paskasta
erosin tänään poikaystävästäni
omaehtoinensärkynytsydän
3
94
Vastaukset
- otatakastaiannaolla
No kyllä helpolla meni. Jos haluatte, suhde kyllä kestää etäisyyden. Toisaalta jos ei kestä, niin antaa olla.
- omahetoinensärkynytsydän
joo.. no haluaisin hänet takaisin mutta hän ei osaa päättää juuta eikä jaata
- Inhimillisyys
Oot iällä jolloin tunteet on pinnalla. Muista oman arvon tunteesi.Sinulle tulee vielä sinun arvoisesi poika, joka haluaa sinun parasta.Usko minua.Kaikkea höyvää Jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327