Etsin kämppistä Turun Nummessa sijaitsevaan puutalokaksioon 64m2. Asunto on kahdessa kerroksessa, joista alakerta ois sun! Hyvällä ja rauhallisella paikalla, noin 20 min kävelymatkan päässä keskustasta. Vuokra kuukaudessa vähän alle 600e. Eli alle 300 per naama. Itse olen 24-vuotias parturi-kampaaja. Sulla ei niin väliä, kunhan oot hyvä tyyppi! Laitapa mailia niin jutellaan lisää: maikki.1991@gmail.com
Kämppistä Turkuun!
maiggis
2
94
Vastaukset
- jennnnieh
Moi! Olen 20v suomenruotsalainen tyttö joka aloittaa 24.8 socionomi opinnot Turussa. Oon vähän aikaa jo etsinyt kämppää/kämppistä mutta ei oo viel onnistanut, ootko jo löytänyt kämppiksen? jos et niin olisin tosi kiinnostunut :) voit laittaa mun (5 luokalla tekemään) sähköpostiin viestiä jos haluat tietää lisää musta! :)
T. Jenny - E.Ilona.S
Moikka!
Mä oon kanssa pommittanut sua sähköpostilla, vastaathan! =D Tää kuulostaa jo melkein liian hyvältä ollakseen totta.
Ilona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846