Nyt on aika äänestää, mitä mieltä olet?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372
Kansalaisaloite kansanäänestyksen järjestämiseksi
11
<50
Vastaukset
Paavo Väyrynen. Keskustan oma kullannuppuhan se on aloitteen laittanu. Patesta en niin välitä, mut kannatin ehdotusta ja perustelutkin oli riittävät. Joten nimiä alle vaan!
- mani
Hyvä aloite, kannatetaan ehdottomasti.
- en.kannata
Turhaa rahanmenoa sekin äänestys.
- Ande53
en.kannata kirjoitti:
Turhaa rahanmenoa sekin äänestys.
Yks äänestys ei meinaa mitään tässä konkurssissa. Kannatusääni annettu.
- Kannatettu_on
Ei ole menny vuorokauttakaan ja jo yli 4400 nimeä. Tällä vauhdilla tulee viikossa täyteen tarvittavat 50 000 nimeä.
- Kannatettu_on
Kannatettu_on kirjoitti:
Ei ole menny vuorokauttakaan ja jo yli 4400 nimeä. Tällä vauhdilla tulee viikossa täyteen tarvittavat 50 000 nimeä.
Jee! Nyt jo yli 16 400.
- Kannatettu_on_myös
Nyt jo yli 20 400 VAU!!!!
- Kannatettu_on_myös
Viisi päivää ja nyt on 28 285. Hyvin menee :)
- järkimiesasialla
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1436862573529.html
Tämä kommari vain rehvastelee ja ivailee.Herätkää suomalaiset,Paavoa tarvitaan! - apin8
Mikäli Suomi ja Kemi eivät halua Kreikan kohtaloa , mene Kemiläinen pikaisesti allekirjoittamaan tämä Paavon irti EU:ta adressi . Nyt on viimeinen tilaisuus pelastaa maamme sosiaaliturva , terveydenhoito , eläkkeet ym . Väyrysen ehdotus on vuosituhannen paras ja viisain ehdotus pienen maan eroamisesta tästä pyramidihuijareiden klaanista .
- nejäviisi
Toivottavasti eroa ei tule. Sitten vasta ongelmissa oltaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187