Kuinka saada nettiyhteys ADSL modeemilla wiihin? Wii löytää kyllä modeemin ja laitan salasanan ja alkaa etsimään mutta näytössä lukee vain testing connection...ja lukenu jo yli tunnin :D :D 20M on netin nopeus..
ADSL langaton netti ja wii
6
197
Vastaukset
- Kokeiles
Mulla oli ihan sama ongelma. Netti toimi muuten hyvin ja nopeus riitti, mutta wiissä se ei toiminut (kaikissa muissa langattomissa kyllä). Pienellä googlettamisella löysin vinkin, jossa ehdotettiin modeemin kanavan muuttamista 1 tai 11. Vaihdoin omaan modeemiini kanavan 1 ja siitä lähtien on wiin netti toiminut moitteetta.
- entiedämutvastaan
Villi veikkaus, mutta onko thomsonin modeemin? Kyseisellä modeemilla on tunnetusti ainakin wii uun kanssa ongelmia. Jos ei rupea ratkeamaan niin kannattaa kokeilla hommata nettijohto ja adapteri wiihin ja muuttaa joku modeemin porteista siltaavaksi(ei harmainta hajua miten se tehdään itse, mutta soitto netin tarjoajalle ja pyyntö että tekevät sen pitäisi riittää)
- Kokeiles
Mulla tuo ongelma ilmeni Elisan Kotiboxilla. Ite veikkaisin, että ongelma ei ole niinkään boxissa, vaan ite wiissä.
- oijoi
mitenhän tuo kanavan vaihto onnistuu :D :D
- oijoi
Ja modeemin malli on Amg1202-t10B
- Kokeiles
Ei valitettavasti ole kokemusta kyseisestä modeemista. Löysin kuitenkin tuollaisen kuvitetun ohjeen, jossa näkyy se asetuksiin pääsy ja kanavan vaihto, kun tarpeeksi alas rullailee. Sivu tarjosi ainakin minulle jotain asiakaspalveluchattia, mutta sen voi klikata ruksista kiinni. Laita vaikka paperille ylös, mikä muuttamasi kanava on alunperin ollut. Jos jotain menee vikaan, voit muuttaa asetukset takaisin. Ainakin itsellä tuo PELKKÄ kanavan vaihto auttoi. Vaihdettuasi kanavan, valitse tuo apply (tai tallenna tai ok tai vastaava, jos modeemisi puhuu suomea). Jos homma muuten pelaa jo langattomana, et ehkä tarvitse nettikaapelia koneen ja modeemin välille. Jos et kuitenkaan pääse asetuksiin ilman kaapelia, niin laita se paikalleen.
http://www.hometelecom.co.uk/zyxel-guide.php
Modeemin malli tarjoaa haussa paljon Soneran nettisivuja. Onko ostettu Soneralta liittymän yhteydessä? Tällöin myös palveluntarjoaja voi auttaa asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873