Telttaa myydään alle kahdensadan ja painoa on alle kahden kilon. En ole vielä löytänyt arvioita kyseisestä teltasta. Kinnostaisi kuulla kokemuksista.
Teltan pitäisi toimia parin viikon pyöräilyreissulla, lähinnä yhdelle hengelle.
Hannah Falcon 2 - kokemuksia?
2
2644
Vastaukset
- kinttu
Olen käyttänyt ko telttaa pyöräreissuilla sekä myös tunturivaelluksilla. Vaikka teltta on kahdelle mitoitettu, soveltuu se mielestäni paremmin yhdelle, koska kaksin loppuu suojatila molempien rinkoille. Alkuun huomasin, että rullalle pakattaessa, saumat kuluttivat jonkin verran kankaan väriä. Teltan vedenptävyyttä se ei kuitenkaan heikentänyt. Tämäkin "ongelma loppui, kun pakkasin telttakankaat myttäämällä suojapussiin.
Sateisella säällä ongelma on se, että joutuu ensin pystyttämään sisäteltan.
Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen. - vähänvaivaa
Jos jaksaa laittaa tarpin ensin niin sisäteltan pystytys ekana ei ole niin iso ongelmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309