http://www.kolumbus.fi/sarrai/Kopukka/WWW/welcome.htm
Tein samantapaisen ohjelman,siihen meni pari vuotta. Nyt kun olen vuoden sillä pelannut saldo näyttää tältä:
Vuoden aikana pelasin 70 lähtöä joihin köyhänä eläkeläisenä sijoitin yhteensä 1867,50E ja takaisin tuli 2295,20E eli nettosin 427,7E eli palautus oli 122,9%.
Pelaan vain voittajaa,kaksaria ja troikkaa ryhmäajoissa joissa vain paljon tienanneita hevosia jolloin ne eivät ole enää niin nousukunnossa kuin uransa alussa. Ohjelmani vaatii paljon valikoitua tietoa, mm kahdeksan viimeisen juoksun tiedot joista vain hyvässä kelissä juostut ajat ilman laukkoja, tauot, lämpötilat, laukan todennäköisyyden jne. Ohjelma priorisoi viimeisimmät juoksut tärkeämmiksi järjestyksessä. Se pelkistää ajat eri matkoilla vertailukelpoisiksi suomen ennätysten perusteella, simuloi näillä ajoilla lähtöä kymmenen miljoonaa kertaa, tulostaa todennäköisyydet ja kerroinrajat muutamassa minuutissa, omaa aikaani on silloin kulunut kolmisen tuntia.
Lisäksi Harvillen kaavalla lasken kaksarin kertoimen ja Kellyn kaavalla panostuksen.
Ohjelman ei tarvitse olla vielä valmis, sen paranteluehdotukset ovat tervetulleita.
Ravilähtöjen analysointiohjelma
op.tutkija
3
462
Vastaukset
- Hottrot
Mielenkiintoista kerro lisää
- eivoittoa
HEHEE, samat asiat näkee lähtölistasta.
- daaaaaa
Lähtölistassa niiden tulkinta onkin jo vaikeampaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768